• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: نشریات دانشجویی
  • کد خبر: 99103021769
  • منبع : باشگاه دانشجویان

شبکه‌های اجتماعی چه تاثیری بر بازار کار دارند؟

شبکه‌های اجتماعی چه تاثیری بر بازار کار دارند؟

شماره‌ی ۶۵ نشریه دانشجویی «رشد و کارآفرینی» ماهنامه مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "معرفی استارتاپ (ایبگو)"، "معرفی انجمن علمی دانشکده مهندسی انرژی"، "بیکاری و مسائل پیرامون آن"، "نقش دولتمردان در بیکاری"، "بیکاری در کشورهای آسیایی"، "بیکاری و رشته های پرطرفدار"، "شبکه های اجتماعی چه تأثیری بر بازارهای کار دارند؟"، "پیامدهای اقتصادی شیوع کووید ۱۹: نیاز به آمادگی جهانی"، "کارآفرینی؛ تصمیم‌گیری، ذهن و شناخت" و "نفوذ اینترنت در بدن" از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره منتشر شده است.

نشریه «رشد و کارآفرینی» به صاحب امتیازی مرکز رشد و کار آفرینی دانشگاه صنعتی شریف و مدیر مسئولی مجتبی موحدی  و سردبیری زهرا زمانی به صورت ماهنامه منتشر می شود.

علاقه مندان می توانند فایل نشریه رشد و کارآفرینی را از کانال nashrie_karafarini_sharif @ دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.