• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 99103022228
  • منبع : وزارت دفاع

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

وجود نیروی انسانی متعهد و مدیر انقلابی مهم تر از تولید محصول است

وجود نیروی انسانی متعهد و مدیر انقلابی مهم تر از تولید محصول است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از دستاوردها و پروژه ­های در دست اقدام پژوهشکده­ علوم و فناوری شمال دانشگاه صنعتی مالک اشتر بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین آقاجان­پور با حضور در جمع مدیران پژوهشکده دفاعی دانشگاه مالک اشتر گفت: با وجود نیروهای متخصص و متعهد در سطح وزارت دفاع و مخصوصا دانشگاه مالک اشتر جای دانشمندان بزرگی مثل شهید فخری­ زاده خالی نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجان­پور ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن یادآوری خاطرات دانشمند دفاعی و هسته­ ای کشورمان  دکتر محسن فخری زاده، دانشگاه مالک اشتر را یکی از سازمان های موفق در تربیت نیروهای متعهد و متخصص برشمرد و تأکید کرد: یکی از وظایف مسئولین دانشگاه تبیین نقش نخبگی و ویژگی­ های شخصیتی منحصر به فرد این شهید در ارتقاء توان دفاعی کشور می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: آنچه که امروز در مجموعه پژوهشکده علوم و فناوری دانشگاه مالک اشتر مشاهده شد حکایت از عزم، اراده، مدیریت هوشمند و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران در حوزه تولید اقتدار دفاعی بود.

وی افزود: اگر چه این محصولات و تولیدات برای کشور مهم است لکن وجود نیروی انسانی عالم، متدین ، معتقد با روحیه و مدیریت انقلابی به عنوان یک سرمایه گرانبها مهم تر و ارزشمند تر است.  

دکتر شفقت رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت­ها، توانمندی­ ها و آخرین دستاوردها و همچنین روند پیشرفت پروژه­ ها در این پژوهشکده ارائه کرد.

ابوطالب شفقت پژوهشکده دفاعی شمال را یکی از پژوهشکده­های برتر در سطح نیروهای مسلح دانست و وجود نیروهای متخصص و متعهد  را از دلایل موفقیت این پژوهشکده در یک دهه اخیر برشمرد.
 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha