• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99103022392

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شیراز:

سامانه مدیریت حمل بار شیراز راه‌اندازی می‌شود

سامانه مدیریت حمل بار شیراز راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز، از راه‌اندازی سامانه مدیریت حمل‌ونقل بار بهمن‌ماه امسال خبر داد.

لیلا دودمان سه‌شنبه ۳۰ دی در جلسه علنی کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات افزود: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز پروژه‌هایی را در زمینه یادشده تعریف خواهد کرد که در دستور کار آینده شهرداری قرار می‌گیرد.  

او با اشاره به ضرورت تسریع در دریافت درگاه‌های پرداخت در پروژه‌های شهروندی دارای اولویت، گفت: معاونت مالی و اقتصادی شهرداری موظف است، ظرف مدت دو روز اقدامات لازم را به‌منظور راه‌اندازی دستکم سه درگاه پرداخت انجام دهد. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: این درگاه‌ها باید به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحویل و گزارش کتبی اقدامات انجام‌گرفته نیز به کمیسیون اعلام شود. 

او در ادامه این جلسه، به ارائه راهکارهای اجرایی پارک انرژی ازسوی شرکت رسانا رهاورد رادین اشاره کرد و گفت: طی نشستی با این شرکت، مجموعه یادشده آمادگی دارد پارک انرژی را ایجاد و تجهیز کند. 

دودمان تاکید کرد: این شرکت موظف است بعد از مطالعه و بررسی طرح مطالعات انرژی، گزارش کاملی از راهکارهای اجرایی پارک انرژی به کمیسیون ارائه دهد.  

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شیراز همچنین طرح‌های اولویت‌دار این کمیسیون را برشمرد و گفت: در این راستا، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک مکلف است، گزارش کاملی از زمان رونمایی پروژه‌ها ارائه دهد و تمامی اطلاعات را در سامانه فرابر به‌روزرسانی کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha