• سه‌شنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99103022434
  • منبع : نمایندگی سمنان

بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین تبلیغ عملی است

بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین تبلیغ عملی است

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت : بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین ، تبلیغ عملی است و آیت الله شاهچراغی در استان اسوه و الگویی در این مسیر هستند .

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ۳۰ دی ماه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان که با حضور آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و حجت الاسلامی قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان به انجام رسید با تمجید از نقش موثر آیت الله شاهچراغی در ایجاد وحدت، همدلی و اخلاق در استان، اظهار کرد: بدون شک یکی از نمونه‌های عملی تبلیغ دین و کسی که رفتار و سلوکش برای همه ما به عنوان الگو و اسوه محسوب می شود ؛ آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان است که همه ی ما در استان از وجود ایشان بهره مند هستیم.
وی افزود: بدون تردید مهمترین راه تبلیغ دین، تبلیغ عملی است که آیت الله شاهچراغی ، به عنوان اسوه و الگویی در این مسیر هستند که امیدواریم در ادامه نیز از فیض حضور ایشان بهره‌مند باشیم.
معاون استاندار سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای اسلام ستیزی و مبارزه با ارزش ها گفت: امروز استکبار با شیوه های جدید تلاش دارد تا با آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی در کشور ما مقابله نماید .
خجسته پور عنوان کرد : شیوه های دشمن شیوه های نوین و جدیدی است و ما نیز باید از شیوه های نوین که نسل جوان و نوجوان را به آموزه‌های دینی جذب نماید بهره‌مند باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از سازمانهای سرآمد در عرصه تبلیغ دین و ارزش های نظام است، اضافه کرد: حجت الاسلام شکری، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان سمنان جزو مدیران خوب و همراه در استان سمنان بودند که جز خوبی ، از ایشان چیزی ندیدیم.
وی افزود: ایشان همواره به منظور شرکت در جلسات مختلف به مرکز استان آمدند و طی طریق از شاهرود به سمنان و تردد های متعدد ، نشان از وجدان بالای کاری ایشان بوده است و خوشبختانه ایشان همواره وظایفی را که بر عهده داشتند به خوبی ادا کرده و کوتاهی نکردند.
خجسته پور همچنین به حجت الاسلام عبداللهی ، مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز خیرمقدم و خوش آمد گفت و اظهار امیدواری کرد تا همراهی و همکاری با مجموعه مدیریتی استان همچون گذشته به انجام رسیده و مستحکم تر از قبل باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha