• چهارشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99110100466
  • خبرنگار : 50191

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

واحدهای تولیدی سیستان وبلوچستان به کیفیت و بازاریابی توجه ویژه داشته باشند

واحدهای تولیدی سیستان وبلوچستان به کیفیت و بازاریابی توجه ویژه داشته باشند

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: واحدهای تولیدی و بویژه صنایع نساجی استان به کیفیت و بازاریابی توجه ویژه داشته باشند و می بایست ضمن تامین نیاز داخل به سمت صادرات کالاهای تولیدی پیش بروند.

به گزارش ایسنا داوود شهرکی یکم بهمن ماه در دیدار با انجمن صنایع نساجی استان اظهار کرد: ساختار انجمن ها طوری باید باشد که واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران جهت در یافت مشاوره به آنها مراجعه نمایند و نگاه اعضاء انجمن به صنعت تخصصی باید باشد.

وی افزود: حوزه ی تولید یعنی خدمت به مردم ، ایجاد واحدهای تولیدی هم خدمت به مردم است و واحدهای تولیدی می بایست پیوست های اجتماعی را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: در تولید، رقابت حرف اول را می زند و لازم است واحدهای تولیدی و بویژه صنایع نساجی استان به کیفیت و بازاریابی توجه ویژه داشته باشند  و ضمن تامین نیاز داخل به سمت صادرات کالاهای تولیدی پیش بروند.

شهرکی در ادامه تصریح کردد: تولید کننده در رقابت، تولید کند و این موضوع برخلاف تصور برخی از تولیدکنندگان بقاء تولید را بهمراه خواهد داشت و انجمن های تخصصی می توانند در این زمینه به عنوان مشاور واحدهای تولیدی عمل نمایند.

این مقام مسئول ادامه داد: قطعا انجمن های تخصصی نقش هدایت کننده و حمایت کننده از تولید و سرمایه گذاری را ایفا می نمایند و نگاه به تولید اگر مقطعی باشد ، تولید محکوم به فنا ست.

شهرکی در ادامه خاطرنشان کرد : صنایع ما می بایست طوری طراحی شوند که قابلیت رقابت و به روز رسانی داشته باشند و در دوران تحریم می توان گفت بهترین دوران برای تولید است و در دورانی قرار داریم که از ظرفیت های صادرات به خوبی باید استفاده نمائیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در پایان، اظهار کرد: شرایط سرمایه گذاری در استان در همه ی زمینه ها و بویژه صنعت نساجی برای همه ی سرمایه گذاران یکسان است و در این مسیر روش های دستوری و توصیه ای پاسخگونیست و باید برای حمایت از تولید با انجام اقدامات مشاوره ای تخصصی و ارتباط با دانشگاه ها، تقویت انجمن های تخصصی ، تبلیغات ، بازاریابی در مسیر افزایش تولید ، کیفیت  و ماندگاری کالاهای تولیدی در بازار گام برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha