• چهارشنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 99110100562
  • خبرنگار : 71626

اطلاعیه‌ای در پی اختلال در دسترسی به نمایشگاه کتاب

اطلاعیه‌ای در پی اختلال در دسترسی به نمایشگاه کتاب

در پی اختلالات به‌وجودآمده در دسترسی کاربران به سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در اطلاعیه‌ای از خریداران خواسته‌شده تا با توجه به ۲۴ ساعته بودن بازدید و خرید، مراجعه به سایت را به روزهای آینده و ساعت‌های مختلف موکول کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، متن این اطلاعیه بدین شرح است: با توجه به موج استقبال گسترده بازدیدکنندگان و خریداران کتاب از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران همزمان با آغاز نمایشگاه، از خریداران تقاضا می‌شود با توجه به ۲۴ ساعته بودن بازدید و خرید، مراجعه به سایت را به روزهای آینده و ساعت‌های مختلف موکول کنند.

افزایش منابع زیرساختی برای پاسخگویی مطلوب‌تر به مردم و خریداران در دستور کار دست‌اندرکاران برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار دارد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن‌ماه به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف ۵۰درصدی ارائه می‌شود.»

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ششم بهمن‌ماه ۹۹ بر بستر وب به نشانی /#/https://tehranbookfair.ir در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۱ ۱۵:۵۱

یعنی یه سرور درست حسابی هم نتونستین اجاره کنید با این همه درآمد میلیاردی؟ همه شدن مثل مسئولین که اگه قیمت یه چیزی رفت بالا میگن فعلا نخرید... اینا هم بازی در آوردن که فعلا نرید تو سایت... فقط میتونم بگم خاک بر سرتون

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۱:۱۴

سلام ساعت یک بامداد هم سایت کلا باز نمیشه ارور ۴۰۴ میده لطفا پیگیری کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۱:۴۴

حالا که کاملا کن فیکون شد الحمدلله

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۲:۰۵

همه چی مون به همه چی مون باید بیاد! وقت مردم ارزش داره آقای به ظاهر محترم! باید تا کمر دولا شی و از مردم بابت بی عرضه گی همیشگی تون عذرخواهی کنید.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۰:۳۹

سلام. حالا که دیگر نمایشگاه کتاب به صورت مجازی شده، چرا فقط6روز؟ خوب می گذاشتند چند هفته. الان که دیگر کرایه غرفه و... نیست که تاثیری بر قیمت ناشران داشته باشد.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۰:۴۸

هنوز خرابه. حتی صبح که مثلا درست بود، سرعتش بسیار بسیار پایین بود

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۰:۵۳

هیچی

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۱:۵۳

من فقط میتونم بگم واقعا متاسفم برای این کشور که ناشر از نبود خریدار در آستانه ورشکستگیه ،خریدار در آرزوی خرید کتابهای مورد نیازش در بازاده ،اما متصدیان نمایشگاه کتابش اینقدر قدرت تحلیل و پیش بینی ندارند که در این بازار بحران زده لا اقل ناشر و خریدار رو بخاطر فقدان یه زیرساخت مناسب برای خرید و فروش کتابها نا امید نکنند آخه چرا باید این اندازه مسئولین این جور کارها بی تدبیر باشن که سایت ها یا درگاههای خرید دچار مشکل بشن واقعا متاسفم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۲:۲۲

به نظر من مثل خودرو قانون بذارن هر کس طي دو سال گدشته کتاب خريده تا 3 سال نتونه کتاب بخره هر کس هم يه تيکت بهش بدن بياد نمايشگاه مجازي از لحظه ورود 10دقيقه فقط وقت داره برا ديدن و تميم گيري نهايتا هم کتابها رو طبق شابک زوج و فرد بفروشن والا

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۷:۱۵

سايت از 12 ديشب تا همين الان كه اين متنو دارم مينويسم كلا از دسترس خارج شده.نمايشگاه كجا 24 ساعتس اين كه كلا 10 ساعت با سرعت خيلي پايين و با كلي ارور و لود نشدن پياپي باز بود بعدم كلا بسته شد. ادم واقعا حالش بد ميشه كه هيچ چيزي تو كشور درست انجام نميشه.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۷:۵۰

از دیروز تا الان نتونستن درست کنن این خیلی ناجور نیست برای یه نمایشگاه به اصطلاح"بین المللی"؟!

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۸:۲۸

سوال اینجاست که اگر توان انجام کاری رو ندارید اساسا چرا انجامش میدید؟ اما سوال بعدی اینه که این همه پول و ثروت پس کجا خرج میشه که تو برگزاری یک نمایشگاه اینقدر عاجز میشید؟ پی نوشت: هم پول هست و هم ثروت و هم بستر آماده ست. اما مسئول بی کفایت است و یا نفعش در بی کفایتی است. چهل و اندی سال چه بر سر مردم ایران زمین آوردید که همه دلخوشی ها و انگیزه هاشون رو از بین بردید. اگر زحمتی نیست یک مقدار خجالت بکشید و شرم کنید....

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۹:۱۸

با سلام وقتتون بخیر من هر چی سعی می کنم وارد سایت بشم نمیشه آیا سایت کاملا از دسترس خارج شده؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۹:۳۲

اينم كه سايت كتابا رو براي خريد نمياره !!!‌

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۰۹:۳۴

همه اش اين خطا ميده 404 Not Found

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۰:۱۶

چرا هر کتابی دیزوز سرچ‌می شد می نوشت امکان خزید وجود ندارد

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۰:۲۴

اینکه اصلا بالا نمیاد خداقوت پهلوانان

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۱:۱۶

ما که هر صفحه ای زدیم Not Found 404 را آورد هیچ کدوم از انتشارات ها باز نشد که ما بخوایم کتابمون رو پیدا کنیم، لا اقل چند سرور قوی با صفحات مجزا بگذارید تا مردم بتونن کتاب بخرن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۲:۰۴

با توجه به قرارداد منعقد شده و دریافت مبالغی جهت راه اندازی سایت و دریافت وجه تمام و کمال قرارداد به نظر میرسد دیگر نیازی به اداره سایت نیست انشاا.. تعالی در سالهای آتی به همین منوال ادامه می یابد و جیب مسئول مربوطه پر میشود

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۲:۰۵

قبل برگزاری نمایشگاه باید فکر سرورا و سایتاتون بودید نه الان که باز شده ...همش نتیجه ی سو مدیریت !

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۲:۱۳

اینکه که کلا از دسترس خارج شد ! از 1 تا 6 بهمن 2 روز ِ که فعلا قطع ِ ! واقعا وقتی توانایی انجام کاری رو ندارید چه الزامی به این طور افتضاح انجام دادنش هست ؟!

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۲:۱۴

سلام وقتتون بخیر دیروز تو شبکه خبرگفتن درست میشه ۳ ساعته سرور اضافه میکنیم الان چند ساعت از اون حرفشون گذشته سایت هنوز مشکل داره نمیشه کتاب خرید تو ساعت های مختلف امتحان کردم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۴:۵۱

واقعا مسخره است بعد انتظار داریم سرانه مطالعه در این کشور بالا بره سایت نمایشگاه از روز اول قطع و کسی پاسخگو نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۵:۲۱

واقعا براتون متاسفم جمع کنید نمایشگاهتونو شما حتی نمیتونید یه سایت رو درست مدیریت کنید. مزخرف تر از این سایت دیگه وجود نداره.