• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99110201078
  • خبرنگار : 50042

فرماندار شهرستان رشت تشریح کرد:

آخرین وضعیت شهرستان رشت در پی بارش برف

آخرین وضعیت شهرستان رشت در پی بارش برف

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت در خصوص آخرین وضعیت شهرستان در پی بارش برف گفت: در بازدیدهای میدانی به عمل آمده از شب گذشته تاکنون، تردد در تمام محورهای شهرستان رشت جریان دارد و همچنین قطع گاز و برق هم نداشتیم.

علی فتح‌اللهی در حاشیه بازدید از محورهای ارتباطی بخش سنگر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت شهرستان رشت در پی بارش برف، اظهار کرد: از زمان آغاز بارش برف پیرو جلسه مدیریت بحران هماهنگی‌ها به گونه‌ای انجام شد که همه دستگاه‌های اجرایی در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی بودند.

فرماندار شهرستان رشت افزود: همزمان با بارش برف از شامگاه گذشته تا صبح امروز از تمام ادارات خدمات‌رسان نظیر برق، آب، گاز، راهداری، هلال احمر و بخشداری‌ها بازدید به عمل آمد و آخرین وضعیت‌ها رصد شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان رشت گفت: در بازدیدهای میدانی خوشبختانه قطع راه ارتباطی در داخل شهر و روستاهای شهرستان نداشتیم، فقط شب گذشته به مدت ۲۰ دقیقه قطع برق در روستای فخب را شاهد بودیم که در اسرع وقت مشکل برطرف شد.

وی در پاسخ به این سوال مشکل تردد وسایل نقلیه در شریان‌های اصلی نظیر بزرگراه رشت - قزوین گزارش نشده؟ ادامه داد: در ساعات اولیه بارش برف توسط همکاران راهسازی نمک‌پاشی، برف‌روبی و انتقال برف به حاشیه جاده‌ها انجام گرفت. در مسیر بزرگراه رشت – قزوین هم در محدوده شهرستان رشت تردد جریان دارد.

فرماندار شهرستان رشت به مردم توصیه کرد: با توجه به اینکه بارش برف از عصر امروز متوقف و یخبندان پیش‌بینی می‌شود در ساعات اولیه صبح فردا، از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و ترددها را به ساعاتی که شرایط دمایی بهتر بود موکول کنند و در صورت ضرورت حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند. با توجه به برودت هوا مردم مصرف بهینه برق و گاز را مدنظر قرار دهند.

فتح‌اللهی بیان کرد: از پارک خودروها در حاشیه خیابان‌های اصلی خودداری کنند چون این کار عملیات بازگشایی مسیر و برف روبی را با مشکل مواجه می‌کند و حتی ممکن است باعث وقوع خسارت به خودروهای‌شان شود.

وی در پاسخ به این سوال که بیشترین بارش برف را در کدام بخش داشتیم؟ گفت: براساس آخرین گزارشها بین 9 تا 20 سانتی متر در مناطق مختلف بارش برف داشتیم که بیشترین بارش برف را در امامزاده هاشم شاهد بودیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha