• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 99110201090
  • خبرنگار : 71626

عذرخواهی و وعده ارتقای سایت نمایشگاه کتاب

عذرخواهی و وعده ارتقای سایت نمایشگاه کتاب

در پی اختلالات به‌وجودآمده در دسترسی کاربران به سایت نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از بازدیدکنندگان و خریداران اعلام شد که سایت فروش نمایشگاه در حال ارتقای فنی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در اطلاعیه‌ای که در دومین روز از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب منتشر شده، آمده است: ضمن عذرخواهی از بازدیدکنندگان و خریداران محترم، سایت فروش نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حال ارتقای فنی است و تا ساعاتی دیگر راه‌اندازی خواهد شد.

به منظور رفع مشکلات فنی سایت فروش نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ساعاتی دیگر در دسترس خواهد بود.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن‌ماه به سامانه tehranbookfair.ir  مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف ۵۰درصدی ارائه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۱:۴۶

آقا مردم رو مسخره کردید؟همین الانم سایت باز نمیشه! وقتی شما قادر نیستید یه پیش بینی ساده کنید که حجم عظیمی سر میزنن به سایت پس زیرساختاشو قبلش باید فراهم کنید پس بیجا میکنید تبلیغ میکنید و میگید از 1 تا 6 بهمن!مگر مردم مسخره ی شما هستن؟از عهده ی یک کار کوچیک هم بر نمیاید بعد میگید نمایشگاه بین المللی مجازی!برید جمع کنید بابا

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۵:۵۵

این سایت کندترین و بدترین سایتی هست که من توی عمرم دیدم.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۲ ۱۸:۵۴

جدا از مشکل فنی که موجب عدم دسترسی سایت شده، قبل و بعد از عدم دسترسی، بیشتر کتابهایی که انتخاب میکنم اعمال تخفیف میشه اما بجای گزینه افزودن به سبد خرید عنوان امکان خرید وجود ندارد می نویسه، الان دچار سردرگمی شدم که این کتاب موجود نیست و یا اینکه بخاطر مشکل فنی سایت هست که این پیام رو میده. الان کارم اینه که روزی چند مرتبه به سایت نمایشگاه که اتفاقا خیلی هم کند هست مراجعه کنم که شاید امکان خرید کتابهای دلخواهم رو بده.