• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99110201397
  • منبع : نمایندگی لرستان

معاون استاندار لرستان:

برنامه‌های دهه فجر به بهترین شکل ممکن ارائه شود

برنامه‌های دهه فجر به بهترین شکل ممکن ارائه شود

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: برنامه‌های دهه فجر به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

محمود ثمینی در جلسه ستاد دهه فجر لرستان امروز دوم بهمن با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت استکبارستیزی همواره در حال مبارزه است اگر چه دشمنان لحظه‌ای ما را آرام نمی‌گذارند.

وی تأکید کرد: جرم ما استقلال‌طلبی و عدم وابستگی به شرق و غرب و در عین حال اسلامی بودن نظام و مبتنی بر رای مردم و مردمی بودن آن است.

ثمینی با اشاره به پیروزی مردم تحت رهبری حضرت امام(ره) گفت: مردم مبارز ایران هشت سال دفاع  مقدس را در مقابل تمامی حامیان رژیم بعث عراق به انجام رساندند و یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت و همه ما مرهون و مدیون شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران هستیم.

معاون استاندار لرستان گفت: پس از رحلت حضرت  امام(ره) مقام معظم رهبری به خوبی راه ایشان را ادامه داد و در شرایط بسیار سخت و متلاطم، انقلاب اسلامی و پرچم نظام اسلامی را با قدرت در جهان سرافراز نگاه داشت به گونه‌ای که در منطقه و برخی موارد در معادلات جهانی تا نظر ایران جلب نشود نمی‌توانند تصمیمات خود را عملی کنند.

وی یادآور شد: اکنون پس از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دولت‌های مختلف و در حال حاضر نیز دولت خدمات فراوانی را برای همه مردم در اقصی نقاط کشور انجام داده و آن هم در سخت‌ترین شرایط تحریم که استکبار جهانی بر مردم عزیز ایران تحمیل کرده است.

ثمینی با اشاره به تحمل، صبر و استقامت مردم گفت: مردم همه این‌ها را تحمل می‌کنند و مشکلات اقتصادی و شرایط خاصی که ایجاد شده هرگز باعث نشده که مردم از نظام و انقلاب دست بردارند و این مردم شایسته بالاترین و بهترین خدمات هستند.

معاون استاندار با بیان اینکه لازم است برنامه‌های خوبی ارائه شده و دستگاه‌های مختلف در این ایام با افتتاح پروژه‌ها و به ارائه گزارش عملکرد به معنای واقعی بپردازند، اضافه کرد: وظیفه داریم هرگونه خدمتی که از دست ما در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف بر می‌آید، برای مردم انجام دهیم و مردم را به نظام اسلامی امیدوارتر کنیم.

وی با اشاره به تلاش استکبار برای ساقط کردن نظام اسلامی گفت: دشمن در سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات وسیعی به راه انداخت که انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد پیروزی‌اش را جشن نخواهد گرفت اما به کوری چشم دشمنان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم و اکنون در آستانه چهل و دومین سالگرد آن هستیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه هر پروژه‌ای که آماده بهره‌برداری باشد معطل نخواهد ماند، افزود: اگرچه ممکن است افتتاح نمادین در مناسبت‌هایی انجام شود اما یک لحظه بهره‌برداری از پروژه‌ها معطل نخواهد شد زیرا خدمت به مردم نباید یک لحظه تعطیل شود.

ثمینی با بیان اینکه بازار یکی از ارکان مهم در نظام و انقلاب است گفت: بازار پشتیبان نظام و انقلاب است و خیلی از توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است و در شرایط سخت و تنگناهای کنونی این بازار است که باید شرایط را درک کند و جانب انصاف را داشته باشد تا اقشار کم‌درآمد و ضعیف حمایت شوند.

وی در ادامه گفت: دستگاه‌های فرهنگی به خصوص صدا و سیما وظیفه خطیری دارند و لازم است برنامه‌ریزی شود و گزارشاتی که مایه دلگرمی مردم است، توسط مسئولین ارشد استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران به مردم ارائه شود.

ثمینی در پایان با تاکید بر حضور و همراهی اعضای ستاد دهه فجر گفت: در فاصله کوتاهی که تا آغاز دهه فجر باقی مانده است اعضای کارگروه کمک کنند تا در زمینه‌های مختلف، برنامه‌های دهه فجر به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha