• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99110201429
  • خبرنگار : 50022

معاون استاندار البرز:

ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است

ارتباطات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است

ایسنا/البرز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: دنیا دیگر به دهکده‌ای جهانی تبدیل شده و خبرها در کمترین زمان ممکن مخابره  می‌شود به طوری که انتقال اطلاعات از هر گوشه جهان به هر نقطه‌ای در همان زمان، لحظه‌ای شده است.

نورمحمد فردی در دیدار صمیمی رئیس انجمن روابط عمومی‌های استان به  نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت:  امروزه در عصر حاضر، ارتباطات اگرچه نگوییم اولین عنصر و اساسی‌ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرات می‌توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش‌ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و اساس دیگر علوم قرن حاضر است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دنیا دیگر به دهکده‌ای جهانی تبدیل شده و خبرها در کمترین زمان ممکن مخابره  می‌شود به طوری که انتقال اطلاعات از هر گوشه جهان به هر نقطه‌ای در همان زمان، لحظه‌ای شده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان اشاره کرد، گفت: استان البرز از لحاظ ظرفیت، فرصت‌های برابری با استان تهران دارد و چیزی از استان تهران کم ندارد و این مهم نیازمند اطلاع رسانی از ظرفیت های کم نطیر استان در گذر گاه فرصت ها و چالش های پیشرو است.

فردی با قدردانی از فعالیت‌ها و پیگیری‌های رئیس انجمن روابط عمومی‌های استان جهت فعال سازی این انجمن و تعامل آن با نهادهای مدنی در حوزه ارتباطات اجتماعی استقبال وبه ضرورت همکاری انجمن با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی تأکید کرد.

در ادامه محمدرضا جهانشاهلو رئیس انجمن روابط عمومی استان البرز هدف از تشکیل انجمن روابط عمومی استان را ارتقا جایگاه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در استان عنوان کرد، افزود:  انجمن آمادگی کامل را دارد تا به عنوان یک کانون غیر حاکمیتی جهت همکاری، همراهی و به عنوان اتاق فکر در کنار شورای اطلاع رسانی استان البرز قرار گیرد.

 جهانشاهلو افزود: ظرفیت و تجربه موفق انجمن روابط عمومی ایران در زمینه های آموزشی، پژوهشی و ارتباط با مجامع علمی و فرهنگی کشور می تواند در اجرای طرح های استان البرز به صورت کاملا حرفه ای در راستای تحقق اهداف عالیه سازمانی بکار گرفته شود.

وی در ادامه خواستار تداوم جلسات شورای اطلاع رسانی به منظور تبادل نظر و ارائه راهکارهای مؤثر در راستای ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها و بالا بردن سطح کمی و کیفی در این حوزه شد.

گفتنی است البرز یازدهمین استانی است که توانسته با پیگیری های مستمر این انجمن را فعال نماید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha