• پنجشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99110201437
  • خبرنگار : 50404

فعالیت نگارخانه‌های مشهد در هفته اول بهمن

فعالیت نگارخانه‌های مشهد در هفته اول بهمن

ایسنا/خراسان رضوی با توجه به بهبود وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهر مشهد و بازگشایی مراکز فرهنگی هنری، نگارخانه‌های مشهد نیز میزبان آثار هنرمندان می‌باشند و ۵ نگارخانه مشهد در هفته اول بهمن ماه میزبان آثار هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر این شهر است.

اسامی نگارخانه‌های فعال و برنامه‌های آن در روزهای آتی به شرح زیر است:

«نگارخانه پاتوق هنر»

نمایشگاه آثار نقاشی، پتینه و رزین آژند از ۲ الی ۴ بهمن ماه در نگارخانه پاتوق هنر واقع در خیابان فلسطین دایر می‌شود. در این نمایشگاه آثار مریم وکیلی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان از ساعت ۱۶ الی ۲۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

«نگارخانه شهر فرنگ»

نمایشگاه عکس ۱۰۰ سفر ۱۰۰ اثر، منتخبی از تصاویر ۲۰ سال عکاسی و سفر با آثاری از محمدرضا شاه پسند از یک تا ۵ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نگارخانه شهر فرهنگ، واقع در بوستان کوهسنگی پذیرای علاقه‌مندان به هنر است.

«نگارخانه نمودار»

نمایشگاه نقاشی تجربه‌های کودکانه با آثار ترنم خواجه در تاریخ ۲ الی ۴ بهمن ماه در نگارخانه نمودار، واقع در خیابان هاشمیه ۲۸ برگزار می‌شود و از ساعت ۱۶ الی ۱۹ برای بازدید عموم دایر است.

«نگارخانه آذر نور»

نمایشگاه نقاشی خیم با موضوع طبیعت و با آثار جمعی از هنرمندان در روز جمعه، ۳ بهمن ماه، ساعت ۱۶ در نگارخانه آذر نور واقع در خیابان راهنمایی افتتاح می‌شود و تا ۷ بهمن ماه، صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

«نگارخانه حامی»

نمایشگاه دست‌سازه های سرامیکی با آثاری از گروه هنری کُنج از تاریخ یک الی ۳ بهمن‌ ماه، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه حامی، واقع در خیابان لادن ۷ برگزار می‌شود.

«نگارخانه روند»

نمایشگاه نقاشی طبیعت با آثاری از دانشجویان دانشگاه فردوس از ۳ تا ۸ بهمن ماه در نگارخانه روند، واقع در خیابان ارشاد، از ساعت ۱۷ الی ۲۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha