• جمعه / ۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99110301740
  • منبع : نمایندگی کرمان

سرپرست معاونت راهداری جنوب کرمان اعلام کرد

کاهش دید زیر ۱۰۰ متر در برخی جاده های جنوب استان کرمان

کاهش دید زیر ۱۰۰ متر در برخی جاده های جنوب استان کرمان

ایسنا/کرمان سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بروز پدیده گرد و غبار و طوفان شن به ویژه در محورهای ورودی و خروجی به سمت قلعه گنج - جاسک و زهکلوت - ایرانشهر گشت های راهداری در این محورها مستقر هستند.

مجتبی رئیسی افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل، میزان دید افقی در جاده های زهکلوت __ ایرانشهر و قلعه گنج _جاسک به زیر ۱۰۰ متر کاهش یافته است.

وی با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی توسط رانندگان در این شرایط جوی نامناسب گفت: با توجه به احتمال افزایش میزان کاهش دید در جاده های جنوب کرمان رانندگان حتما از سالم بودن چراغهای وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

رئیسی از احتمال ورود شن به بستر راه در این شرایط خبر داد و گفت: رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب، پارک و توقف نا ایمن در حاشیه جاده و سبقت غیر مجاز در شرایط کاهش دید جدا پرهیز نمایند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان یاد آور شد رانندگان در صورت مشاهده ورود شن و هرگونه ضایعات در بستر راه در شرایطی مناسب موارد و محل مورد نظر را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیربت راهها و حمل و نقل این اداره کل خبر دهند تا با اعزام گشتهای راهداری عملیات پاکسازی محور انجام شود.

رئیسی از آماده باش دستگاه های راهداری نطیر لودر و گریدر برای شن روبی در محورهای ارتباطی خبر داد و گفت: مردم و رانندگان حتما قبل از حرکت از مبدا شرایط جوی راهها را از طریق تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیربت راهها و حمل و نقل جویا شوند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از باز بودن تمامی محورهای ارتباطی جنوب استان خبر داد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha