• جمعه / ۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99110301789
  • منبع : باشگاه استقلال

استقلال «فوتبال برتر» را تحریم کرد

استقلال «فوتبال برتر» را تحریم کرد

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد به علت «ناعدالتی» در برنامه «فوتبال برتر»، عواملش در این برنامه تلویزیونی شرکت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازیکنان، اعضای کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال تا اطلاع ثانوی در برنامه «فوتبال برتر» که از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود، شرکت نخواهد کرد.

باشگاه استقلال دلیل این تصمیم را مشاهده نکردن رفتاری توام با عدالت در مقابل استقلال نسبت با دیگر تیم‌ها اعلام کرده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«روشنگری و آگاهی‌بخشی، یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های رسانه ملی است. وظیفه‌ای مهم که به "مخاطب" خود این فرصت را می‌دهد تا از جزئیات رویدادها باخبر شود. مطمئنا عمل به این وظیفه مهم در فضای حرفه‌ای لیگ فوتبال، که بخش عمده‌ای از هزینه‌های جاری آن از بیت‌المال تامین می‌شود، این روزها باید با جدیت و دقت بیشتری دنبال شود.

رسانه ملی باید ضمن تلاش برای داشتن نگاه موشکافانه، به متن و حاشیه‌های فوتبال حرفه‌ای دقتی مضاعف کند که خود دچار حاشیه نشده یا به حواشی دامن نزند!

برای پرهیز از این "آفت"، که می‌تواند یک یا چند باشگاه را با چالش‌های جدی روبه‌رو کند، رسانه ملی در حوزه ورزش، باید رفتاری عدالت‌محورانه و به‌دور از علقه‌های رنگی، در قامت چتری به‌وسعت تمام رنگ‌ها داشته باشد.
اگر برنامه "فوتبال برتر" این مهم را رسالت خود می‌داند و در راستای روشنگری، عدالت‌محوری و رفع نگرانی‌های هواداران، اختلافات درون خانوادگی باشگاه استقلال را به صحنه سیمای ملی می‌کشاند، انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه هواداران همه تیم‌ها و برای تبرئه خود از اتهام حاشیه‌سازی برای استقلال، به مشکلات مدیریتی تیم‌های دیگر نیز ورود کرده و برای صیانت از "قلم"، حفاظت از "کلام" و حراست از "تصویر" شفاف‌سازی کند.

لذا برای حرمت‌گذاردن به هواداران آبی دل و نیز باتوجه به عدم مشاهده رفتاری توام با عدالت در مواجهه با همه تیم‌ها در هفته‌های اخیر، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نفرات کادر فنی و بازیکنان این باشگاه تا زمانی که این "روشنگری" تنها رنگ و بوی "یکسو نگری" دارد، در برنامه فوتبال برتر شرکت نخواهند کرد و هر زمانی این احساس تبعیض رفع شود، باشگاه بزرگ استقلال همچون گذشته آمادگی دارد از طریق این برنامه و دیگر تریبون‌ها، با هواداران و عاشقان فوتبال گفت‌وگو کند.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۳ ۱۹:۴۶

کی اینا می‌خوان واقعاً حرفه‌ای بشن و این بچه بازی‌ها و موش و گربه بازی رو کنار بذارن.‌

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۳ ۲۱:۳۸

صدا و سیما و فوتبال برتر متاسفانه در تضاد عدالت و فوتبال و محل ترویج بی عدالتی و نژاد پرستی شده و جالب‌تر اینجاست هیچ ارگانی و مسوولی هم جلودارش نیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۳ ۲۱:۳۹

عدالتم آرزو است

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۳ ۲۱:۴۱

کلا صدا و سیما توسط یکسری افراد معلوم الحال با یکسری از اقدامات و برنامه‌ها تیشه بر ریشه عدالت و وحدت و کشور می‌زنه.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۳ ۲۲:۱۳

همیشه براشون سخت واقعیت و مظلوم نمایی جزو لاینفک خصلت استقلالی‌هاست .

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۲ ۱۸:۵۴

آخه تو چی میدونی از حقایق

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۳ ۲۲:۵۷

دمتون گرم💙💙💙💙

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۰۲:۳۴

با سلام لطفا مدیریت شبکه را عوض کنید ایشون مدیریت نمی‌تونن انجام بدن. نخبه صدا سیما را از بین بردند و دل دشمنان ما انقلاب را شاد کردند. از مسوولان کشور خواهشمندیم برکنار کنند.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۰۳:۱۳

بنظرم استقلال تو لیگ امسال می‌خواد از هر راهی متوسل بشه تا سوت داوران رو در بازی‌ها علیه تیمهای حریف به صدا در بیاره تاخودشو قهرمان کنه جز این نیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۲:۳۸

دقیقا همینهه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۰۶:۵۰

صدا و سیما کلا رویه‌اش همینه حمایت از یک تیم خاص و کوبیدن استقلال به هر بهانه‌ای.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۰۷:۱۰

چه کسانی دم از بیت‌المال می‌زنند؟

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۰۸:۰۷

ده سال یه نمک‌پاش نبردن اینارونگن چی بگن طفلی‌ها.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۱:۳۰

کاری به سال‌های قبل نداریم ولی ما نایب قهرمان شدیم. آقای گل آقای پاس گل داشتیم با زانوی خودمان.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۲:۱۴

فقط برنامه شده گفت و گو با یه تیم خاص ۸۰ درصد برنامه اختصاص به یه تیم داره و بقیه تیم‌ها هییچ . گویا رسانه ی ملی نیست و بیشتر رسانه ی خصوصی یک تیم شده . چیزی که تمام هواداران پرشور استقلال .تراکتور . و سپاهان ناراحت کرده همین تبعیض‌هاس که چرا باید ۸۰ درصد موضوعات و گفت‌وگوها فقط واسه یه تیم باشه و دارای نظرات کاملا جهت‌دار توسط عوامل و مجری برنامه باشیم که اصل بی طرفی و عدالت رو فراموش کردند.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۴:۱۹

همونطور که خودت هم گفتی پرسپولیس تیم خاص هست و چون قهرمان ۴ دوره متوالی لیگ برتر هست و دو تا نایب قهرمانی واقعی آسیا واسه همین بیشتر برنامه به پرسپولیس اختصاص داره😊🤫🤫

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۲:۳۸

اصل مطلب اینجاس ک استقلال لجِش گرفته ..مورچه گازش گرفته...از بس حسودن اینا..می‌خوان صدر جدول و از دست ندن و بگن ما خیلی بزرگیم...

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۴:۲۹

هفته قبل که شورشا از مزه بردند. مهمون برنامه از پیروزی تماس تصویری پیروزی بعدم مجری گفت دوستان استقلالی تو پروازند نتونسیم دعوت‌شون کنیم بقیه تیما تیم نیستند مگه؟ شبکه ۳ خصوصیه شما برید شبکه ۵ تهران ۲۴ ساعت از پیروزی بگید.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۵:۳۹

خدایش جای عادل خان خیلی خالیه !!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۹:۴۱

پرسپولیس تیم مردمی و مظلوم. دوستان استقلالی به جای این همه انرژی برای تخریب پرسپولیس اگه برای تیم‌شون انرژی میذاشتن الان حال و روزشون بهتر بود❤👑

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۸:۲۸

عادل فردوسی‌پور با عدالت

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۲۱:۱۶

مجری برنامه باید عوض بشه. می‌خواد ادای فردوسی‌پور رو در بیاره حرف زدن خودش هم یادش میره. استرسیه. یه کاسه‌ای زیر نیم کاسشه.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۳:۱۰

بهترین کار تو بدترین موقع