• شنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۴۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99110401906
  • منبع : نمایندگی قزوین

اجرای طرح ملی «طواف» در قزوین

اجرای طرح ملی «طواف» در قزوین

ایسنا/قزوین معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: طرح ملی «طواف» به منظور دریافت طرح‌های پیشنهادی جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در قزوین اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد فراهانی، اظهار کرد: دستورالعمل شناسایی و پایش طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی استان‌های سراسر کشور در حوزه آسیب‌های اجتماعی در راستای منویات مقام معظم رهبری و راهبرد جدید ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در شبکه سازی مردمی و امر تبلیغ دین و مأموریت گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت وزارت کشور تدوین و عرضه شده است.

بنا بر اعلام به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین، وی بیان کرد: ۵ محور محتوایی این رویداد ملی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی و مناطق محروم است.

این مسئول از راه اندازی کمیته استانی برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: دریافت و جمع آوری طرح‌های پیشنهادی توسط کمیته استانی تا ۱۳ بهمن ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح از تمامی پژوهشگران،اساتید دانشگاه‌ها،فعالان اجتماعی و فرهنگی و دیگر اقشار جامعه دعوت می‌شود تا طرح‌ها ،ایده ها و اقدامات فرهنگی خود را در خصوص مفابله با آسیب‌های اجتماعی تا ۱۳ بهمن ماه امسال به اداره کل تبلیغات اسلامی استان و یا مراکز شهرستان‌ها ارسال کنند. طرح‌های برگزیده و مستعد حمایت در سطح استان و کشوری از جوایز نقدی بهره‌مند خواهند شد.

فراهانی با بیان این که اعطاء جوایز کلیه طرح‌های منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد با وصول طرح تفصیلی و ارزیابی کمیته ستاد مرکزی خواهد بود، گفت: هر طرحی که حائز ۸۰ تا ۱۰۰ امتیاز باشد؛ به عنوان طرح برتر انتخاب شده و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطاء می‌شود. طرحی که حائز ۶۰ تا ۸۰ امتیاز باشد به عنوان طرح مستعد حمایت انتخاب شده و مبلغ ۷۰ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به صاحب اثر اعطاء می‌شود. این طرح‌ها به کارگروه اجتماعی وزارت کشور، دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برای حمایت و اجرا در سطح ملی ارجاع می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای مشاهده فرم‌های مورد نیاز، سنجه‌های گزینش طرح‌های پیشنهادی و جدول معیارهای ارزیابی به کانال طرح طواف استان قزوین در پیام رسان ایتا به آدرس Tarh_Tavaf_qazvin@ و سایت اداره کل به نشانی http://www.qazvin-tebyan.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۲۱۸۷۸۲۹۹۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha