• شنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 99110402165
  • خبرنگار : 71263

قابلیت‌های جدید سیگنال برای کشاندن کاربران واتس‌اپ

قابلیت‌های جدید سیگنال برای کشاندن کاربران واتس‌اپ

اپلیکیشن پیام رسان سیگنال با کپی کردن برخی از قابلیت‌های واتس‌اپ، امیدوار است بتواند کاربران بیشتری که به دنبال یک پیام رسان جایگزین واتس‌اپ هستند را جذب کند.

به گزارش ایسنا، در پی تغییراتی که سیاستهای حریم خصوصی واتس‌اپ صورت گرفته و کاربران را ملزم می کند با اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود با فیس بوک – شرکت مادر واتس‌اپ – موافقت کنند، بسیاری از کاربران کوچ از این اپلیکیشن پیام رسان را آغاز کرده اند.

سیگنال پیش از این قابلیت رمزگذاری شده سرتاسری و ارسال پیامهای محو شونده پس از یک مدت زمانی مشخص را عرضه کرده بود اما جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن، آپدیتهایی را به همراه دارد که فاصله سیگنال از رقیبش از نظر قابلیتهای محبوب را کمتر می کند.

این تغییرات که نخستین بار توسط سایت WABetaInfo کشف شد، شامل گزینه های کاسمتیک مانند استیکرهای متحرک و تصاویر پس زمینه چت سفارشی است که در آپدیتهای اخیر واتس‌اپ ظاهر شدند اما چند قابلیت کاربرد جدید وجود داردند که کوچ از واتس‌اپ به سیگنال را برای کاربران راحتتر خواهند کرد.

حداکثر شمار کاربران شرکت کننده در یک تماس گروهی در سیگنال از پنج به هشت نفر افزایش خواهد یافت که مشابه تغییر صورت گرفته در واتس‌اپ در آوریل سال ۲۰۲۰ است. همچنین حالت مصرف کم دیتا وجود خواهد داشت که مصرف دیتا را در طول تماسها کاهش می دهد (این گزینه در سال ۲۰۱۴ به واتس‌اپ اضافه شد) و کاربران می توانند استاتوس سفارشی جدیدی اضافه کنند که برای نخستین بار در ژوئن سال ۲۰۱۹ به واتس‌اپ افزوده شد.

واتس‌اپ اجرای سیاستهای جدید استفاده از سرویس خود را به تاخیر انداخته است اما این تصمیم برای بسیاری از کاربرانی که تصمیم گرفتند به جای اشتراک گذاری اطلاعاتشان با فیس بوک، از این اپلیکیشن خارج شوند، دیرهنگام بوده است.

بر اساس گزارش تک رادار، پاول دوروف، موسس تلگرام شمار کاربرانی که واتس‌اپ را ترک می کنند را بزرگترین کوچ دیجیتالی تاریخ بشریت خوانده است بنابراین قابل درک است که سیگنال بخواهد سهم خود از این کوچ را افزایش دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۱۹:۲۶

من که برنامه يه سیگنال رو خیلی دوست دارم همیشه تو برنامه يه سیگنال میرم وخیلی خوبه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۲۳:۴۳

سلام واقعا حرف نداری ازهرلحاضی یک مشکل اساسی داره برطرف بشه 90درصد مخاطبین واتساپ وتلگرام جذب میکنه. قابلیت استوری گذاشتن نداره کل مخاطبین دنبال کنند استوری های مخاطبین خودشان هستن. لطقا هرچه سریع تررسیدگی کنید

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۴ ۲۳:۵۱

پشنهاد میدم مدت زمان بخش اسنوری را نسبت به برنامه دیگه افزایش بدید مثل اینستاگرام 1دقیقه کامل پخش شوداین باعث جذابیت و قابلیت برنامه سیگنال شود و استقبال ازبرنامه بیشترمیشود

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۰۰:۴۲

بابا تو ایران نه سیگنال نصب میشه نه تلگرام .تازه دارن اینستاگرام رو هم فیلتر میکنن

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۰۷:۳۶

خیلی‌ پیامرسان خوبیه ولی‌ ای‌کاش‌مثل واتساپ میشد توش ‌‌یه گروهو بست که فقط‌‌‌ مدیرا پیام بدند.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۰:۱۳

آنلاین و بازدید هم اگه مشخص بشه عالیه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۳:۵۵

عالی

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۵:۲۵

ما سیگنال نصب کردیم کد برامون نمیاد میگن تماس بگیرید اما تماسی برقرارنمیشه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۵:۴۲

یکاری کنید فقط استوری بذاریم عالی میشه

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۶:۲۲

اگه میشد تو سیگنال استوری گذاشت عالی میشد

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۵ ۱۷:۱۵

واتساپ عالی بود کارش تمام شد

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۶ ۱۱:۲۲

یکاری کنید آخرین بازدید داشته باشه و بتونی مشخص کنی که چه کسی آخرین بازدیدتو ببینه گزینه ویرایشم داشته باشه عالی میشه🌼✨