• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99110502762
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه سلطانیه:

کمبود روحانی در مساجد سلطانیه مشهود است

کمبود روحانی در مساجد سلطانیه مشهود است

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: کمبود روحانی در سلطانیه یکی از مشکلات اساسی مساجد و شبکه تربیتی صالحین است.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب شامگاه دیروز (۴ بهمن‌ماه) در جلسه سرمربیان، مربیان و سرگروه‌های شبکه تربیتی صالحین سلطانیه با اشاره به وظایف اصلی شبکه صالحین، اظهار کرد: کادرسازی، بصیرت‌افزایی و تربیت جوان مومن انقلابی، از اهداف مهم شبکه تربیتی صالحین است.

وی با بیان اینکه اسلام و احکام و لوازم آن از جمله سبک زندگی اسلامی، جایگاه ولایت و ولایت‌فقیه و استکبارستیزی و دشمن‌شناسی از مسائل مهمی است که باید در شبکه تربیتی صالحین تبیین شود، تصریح کرد: در شبکه تربیتی صالح باید ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی تربیت شوند، جوانانی که با برخورداری از ویژگی‌های انقلابی می‌توانند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشند.

حسینی‌نسب با اشاره به مهم‌ترین مشکل شبکه صالحین در سلطانیه، یادآور شد: کمبود روحانی و طلبه در شهرستان سلطانیه یکی از مشکلات اساسی مساجد و شبکه تربیتی صالحین است.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعالی داشته و در حال حاضر نیز در سنگر مقابله با کرونا فعال هستند، ادامه داد: خدمات بسیج در رزمایش مواسات و طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا از خدمات ماندگار بسیج است.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نتیجه مؤثر طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا، گفت: حیات و مَمات سردار شهید سلیمانی برای ملت و نظام اسلامی برکاتی داشته و خواهد داشت.

حسینی‌نسب، از مساجد به عنوان یکی از سنگرهای اصلی دفاع از انقلاب یاد کرد و متذکر شد: برنامه‌های بسیج و شبکه تربیتی صالحین باید بر اساس مسجدمحوری باشد و خروجی شبکه‌های تربیتی صالحین باید به رونق مساجد و حضور جوانان و نوجوانان در مسجد منتهی شود.

خطیب جمعه سلطانیه با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ جمادی‌الثانی، سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، اضافه کرد: آگاهی به حق اهل‌بیت (ع) و ولایت‌مداری، محبت به فرزندان حضرت زهرا (س) و مادر چهار شهید کربلا بودن، از ویژگی‌های حضرت ام‌البنین (س) است.

وی با بیان اینکه سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: پیروزی‌های انقلاب اسلامی در دوران دفاع‌مقدس مرهون ایمان و استقامت مادران، پدران و همسران شهدا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha