• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 99110502826
  • منبع : نمایندگی دانشگاه هنر

دبیر انجمن علمی رشته گرافیک دانشگاه هنر:

دانشجویان از فضای آموزشی مناسب برخوردار نیستند

دانشجویان از فضای آموزشی مناسب برخوردار نیستند

دبیر انجمن علمی رشته گرافیک دانشگاه هنر از به روز نبودن سرفصل های آموزشی رشته گرافیک ابراز ناخرسندی کرد و گفت: دانشجویان از فضای آموزشی مناسب برخوردار نیستند، آنها مجبورند در تایم محدود و فشرده و سرگردان درکارگاه های غیر استاندارد و کم‌تجهیز رشته‌های تئاتر و غیره، واحد های درسی را با مشقت بگذرانند.

فاطمه ضیایی دبیر انجمن علمی رشته گرافیک دانشگاه هنر، درخصوص فعالیت اعضای این انجمن به ایسنا گفت: فعالیت این دوره از انجمن علمی رشته گرافیک از فروردین ماه 98 آغاز شد و از آن زمان تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های گرافیکی، هویت بصری و برگزاری جشن‌های ورودی دانشگاه هنر، با همکاری و مشارکت دانشجویان و اعضای انجمن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کووید-19کرونا، فعالیت‌های انجمن علمی رشته گرافیک کمرنگ شده است. اما ایده ها و برنامه های دانشجویان در حال پردازش است و برنامه ریزی جهت اجرا در کانال انجمن علمی گرافیک در آینده نزدیک در دستور کار قرار دارد.

دبیر انجمن علمی رشته گرافیک دانشگاه هنر بیان کرد: برگزاری جلسات آنلاین و آموزش رایگان دانشجویان توسط اساتید و فارغ التحصیلان رشته گرافیک از طریق کانال تلگرام و اینستاگرام انجمن یکی دیگر از تصمیمات و برنامه های پیش رو است.

ضیایی در خصوص شرایط آموزشی رشته گرافیک و نزدیکی آن با شرایط استاندارد آکادمیک جهانی گفت: از آنجایی که دانشگاه هنر درگیر و گرفتار مسائل ابتدایی آموزش مانند برخوردار نبودن از فضای آموزشی مناسب و بی بهره بودن اکثر اساتید از دانش و مهارت کافی است، چگونه می توان شرایط آموزشی رشته گرافیک و نزدیکی آن را با شرایط استاندارد آکادمیک جهانی مقایسه کرد!

دبیر انجمن علمی گرافیک دانشگاه هنر در پایان خاطر نشان کرد: انجمن علمی گرافیک وقتی شاهد این همه بی‌نظمی و عدم توجه متولیان دانشگاه هنر در موارد بالا بود، اعضای آن تصمیم گرفتند استودیویی با همکاری دانشگاه در راستای آشنایی دانشجویان با فضای بازار کار و کسب تجربه و مهارت حین تحصیل در دانشگاه ایجاد کنند تا بار علمی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در فضای بازارکار بروز باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha