• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99110503005
  • خبرنگار : 50210

معاون استاندار مرکزی:

به رنگ‌ها ‌دلخوش نباشیم

به رنگ‌ها ‌دلخوش نباشیم

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه طبق نظر خانواده ها و اختیاری است.

بهروز اکرمی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت کرونایی استان مرکزی اظهار کرد: در حال حاضر شش شهرستان استان در وضعیت آبی و ۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند، اما نباید این رنگ ها مبنای رعایت پروتکل ها باشد، همچنان وضعیت به هر رنگی که باشد باید پروتکل های بهداشتی رعایت شوند.

وی با تاکید بر اینکه همچنان سه پروتکل اصلی بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مستمر دست ها باید مدنظر همه مردم قرار گیرد، افزود: نباید دلخوش به رنگ ها باشیم چراکه به محض رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی وضعیت به شرایط قبل باز می گردد، به همین دلیل همچنان نگرانی ها پابرجاست.

اکرمی تصریح کرد: با توجه به وجود نگرانی ها بناست که نظارت ها تشدید شود به طوری که اگر افراد به هر دلیل پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند مورد برخورد قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی همچنان با قدرت ادامه می یابد و به بیماریابی کمک قابل توجهی داشته است، گفت: مسلما برای ادامه این شرایط و بهتر شدن وضعیت، نیازمند همکاری همه مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم. درست است که با کرونای انگلیسی درگیر نیستیم، اما خطر بیخ گوش‌مان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید براینکه دورهمی ها همچنان جای نگرانی دارد، افزود: شاید باور بر این باشد که شرایط آبی است و می توان به راحتی ارتباطات خانوادگی داشت و شرایط عادی است، اما قطعا این عادی انگاری بزرگترین خطری است که می تواند ضربه سنگینی را به جامعه وارد کند.

اکرمی در خصوص بازگشایی مدارس اظهار کرد: مدارس بازگشایی شده است، اما حضور دانش آموزان اختیاری است و خانواده ها می توانند با نظر شخصی خود با حضور یا عدم حضور دانش آموزان در مدرسه موافقت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha