• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99110503132
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل خبر داد

تولید 15 محصول فناورانه در پارک

تولید 15 محصول فناورانه در پارک

ایسنا/اردبیل رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از تولید 15 محصول فناورانه در پارک علم و فناوری استان اردبیل خبر داد.

حبیب ابراهیم‌پور امروز قبل از ظهر در نشست با فناوران و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان در اردبیل اظهار کرد: در سال جهش تولید ارتباط خوبی بین تولید و همچنین مجموعه علم و فناوری فراهم شده تا با همکاری و مساعدت شرکت‌های دانش‌بنیان توان اقتصادی و تولیدی آنها افزایش پیدا کند.


وی رویکرد توسعه اقتصادی استان را بر محور فناورانه یک اقدام مناسب و تدبیر شایسته استاندار اردبیل اعلام کرد و گفت: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در توسعه اقتصادی استان، شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین واحدهای فعال در این حوزه بتوانند نقش‌آفرینی کنند.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: در سالجاری با تلاش‌های انجام شده 10 شرکت دانش‌بنیان به مجموع 36 شرکت فعال در این حوزه افزوده شده که انتظار می‌رود همه این مجموعه‌ها به تولید محصولات متنوع کمک کنند.


ابراهیم‌پور از تولید 15 محصول فناورانه به همت این شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و افزود: سعی و تلاشمان بر این بوده تا هم راستا با توسعه استان در بخش‌های صنعتی و توان اقتصادی کشاورزی و گردشگری بتوانیم به سرمایه‌گذاران کمک کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ در سالجاری با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا به همت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری بیش از 22 محصول جدید در این حوزه تولید شده به طوریکه ما در استان در تهیه و تأمین ماسک مورد نیاز هیچ مشکلی نداشته بلکه فرآورده‌های تولید شده بهداشتی به خارج از استان نیز صادر شده است.


ابراهیم‌پور اضافه کرد: این 22 محصول در حوزه‌های مختلف به همت این شرکت‌ها تهیه و در اختیار نیاز استان قرار گرفته که قطعا در بیمارستان‌ها و مجموعه‌های بهداشتی و درمانی شاهد بهره‌برداری آنها هستیم.
وی در مورد طرح‌های خلاق ارائه شده در پارک علم و فناوری نیز بیان کرد: در حوزه کشاورزی و همچنین گردشگری این طرح‌های خلاق ارائه شده و جوانان در این مسیر حرکتی بی‌نظیر در افزایش توانمندی استان ارائه کردند.


ابراهیم‌پور با مژده به سرمایه‌گذاران بخش فناوری‌های جدید و عقد قرارداد با مجموعه‌های فعال در پارک علم و فناوری ادامه داد: تمام مزایای مناطق آزاد و همچنین منطقه ویژه اقتصادی در این شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دارد که به راحتی می‌توان از ظرفیت‌ آنها در توسعه همه‌جانبه استان استفاده کرد.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل همراهی خوب دانشگاه با بخش پارک و همچنین پیوند با صنعت و معدن را به عنوان یک زیرساخت مناسب در افزایش توسعه پایدار استان یاد کرد و گفت:‌ امیدواریم همه این اقدامات به اشتغال و تجاری‌سازی محصولات و همچنین صادرات آنها منجر شود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha