• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99110503257
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول:

فعالیت اصناف در خراسان جنوبی بدون محدودیت ادامه می‌یابد

فعالیت اصناف در خراسان جنوبی بدون محدودیت ادامه می‌یابد

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به رنگ‌بندی وضعیت شیوع ویروس کرونا و طبق قوانین ابلاغی از مرکز در حال حاضر هیچ گونه ممنوعیتی برای فعالیت اصناف در استان وجود ندارد و فقط برای تالارها محدودیت تعیین شده است.

مظفر آریانفر، امروز یکشنبه ۵ بهمن به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: در حال حاضر رسته‌هایی مانند تالارها با محدودیت‌هایی همراه است که نمی‌توانند با همه ظرفیت فعالیت کنند.

به گزارش ایسنا، آریانفر ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا اصناف بیشترین همکاری را با ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا داشتند به طوری که تعطیلی مکرر واحدهای صنفی ضررهای زیادی را متوجه بازاریان کرده است.

وی اظهار کرد: با این وجود حفظ سلامت جامعه همواره مهمتر از مسایل اقتصادی برای اصناف بوده و مطمئنا رعایت مسایل بهداشتی در اولویت است.

وی گفت: تداوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یک اصل فراموش نشدنی برای تمامی اصناف است زیرا اگر رعایت نشود به زودی به وضعیت نارنجی و قرمز نزدیک خواهیم شد.

آریانفر تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل خرید نوروزی و شلوغی بازار، واحدهای صنفی باید ضمن توجه به رعایت دستورالعمل‌ها توسط شهروندان نسبت به ضدعفونی به موقع حساس باشند تا شلوغی بازار سبب خیز دیگری از کرونا نشود.

وی افزود: برگشتن به وضعیت قبل شیوع کرونا در کشور و استان، محدودیت اصناف در حوزه‌های مختلف را به دنبال خواهد داشت و متصدیان واحدهای صنفی در نظر داشته باشند به شهروندانی که حداقل‌ها یعنی استفاده از ماسک را رعایت نمی‌کنند هیچ گونه خدماتی ندهند.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه خسارت خیز بعدی کرونا بیش از پیش متوجه اصناف خواهد بود، یادآور شد: امیدواریم با رعایت حداکثری روند شیوع ویروس کرونا روز به روز کاهشی باشد و از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha