• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99110603937
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

افتتاح دو نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و صنعت آبفا اصفهان

افتتاح دو نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و صنعت آبفا اصفهان

ایسنا/اصفهان نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان پیش از ظهر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۷۰ شرکت از هشت استان اصفهان، تهران، البرز، زنجان، فارس، خراسان رضوی، قم و چهارمحال و بختیاری حضور دارند و شرکت‌های فعال در زمینه محصولات و خدمات تخصصی همچون تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع سیستم‌های تاسیساتی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی و لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی‌اتیلن و دوجداره، سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، آب‌شیرین‌کن و مواد شیمیایی مرتبط، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ‌های صنعتی و اتصالات مرتبط،‌ فیلترهای صنعتی، مخازن و... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را برای متخصصان به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان امروز (دوشنبه-۶ بهمن ماه) در آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان، اظهار کرد: امروز پنجمین نمایشگاهی است که در محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود و تا پایان سال نیز سه نمایشگاه تخصصی دیگر در این محل برگزار خواهد شد.

علی یارمحمدیان افزود: تقویم برگزاری نمایشگاه های ۱۴۰۰ که تخصصی هستند توسط شرکت نمایشگاه ها تدوین شده و امیدواریم برگزاری این نمایشگاه باعث رونق اقتصادی شهر و استان شود.

وی توضیح داد: نمایشگاه تاسیسات یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین نمایشگاه های کشور است و مشارکت کنندگان آن دستاوردهای خود را در معرض دید مخاطبان قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان ابراز امیدواری کرد؛ در شرایط کنونی تحریم ها و سایه بیماری کووید ۱۹ بر اقتصاد و رکود تورمی حاکم بر اقتصاد کشور، این نمایشگاه موجب رونق اقتصادی صنعت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و صنعت آبفا شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان نیز در این آیین، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه ها راه حلی برای تبادل نظر فعالان حوزه صنعت و تولید است.

غلامحسین عسکری افزود: نمایشگاه ها راهکاری برای رونق اقتصادی و موتور پیشرانی برای شکوفایی اقتصادی است.

وی ابراز امیدواری کرد: محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان راهی به سوی رونق اقتصادی باشد و با پشت سر گذاشتن رکود تورمی بتوانیم در سال ۱۴۰۰ شاهد شکوفایی صنعت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha