• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99110604090

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

نباید با خط کشی برخی را از مدار انقلاب خارج کرد

نباید با خط کشی برخی را از مدار انقلاب خارج کرد

ایسنا/فارس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: نباید بین گرایش‌های متفاوت جامعه و طرز تفکرهای مختلف خط کش بگذاریم و بدینوسیله بعضی‌ها را از قافله و مدار انقلاب خارج بدانیم؛ مگر افرادی که به دنبال توطئه بر علیه مردم و نظام اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام رضایی دوشنبه 6 بهمن در دومین نشست ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی فارس، گفت: باید این مسئله را برای جامعه تبیین کنیم که امروز به رغم همه مشکلات، تحریم‌ها و دشمنی‌ها، انقلاب ما بالنده تر و مقتدر تر از همیشه رو به جلو در حال حرکت است.

او با اشاره به عدالت، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، این موضوعات را از ملزومات جامعه امروز دانست و عنوان کرد: دلیل تأکید مقام معظم رهبری بر این مباحث، نیاز هر جامعه و بخصوص جامعه امروز ایران به این مسائل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اهمیت خودباوری و ایجاد امید و نشاط در جامعه خاطرنشان کرد: ما باید باور کنیم که می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم و بدون متکی بودن به غرب به ویژه کشوری مثل آمریکا مشکلات خود را حل کنیم.

رضایی ادامه داد: نکته‌ای که کارگروه‌های دهه فجر می‌توانند روی آن کار کنند، امید دهی و تبدیل جامعه به جامعه‌ای با نشاط است، چرا که جامعه‌ای خمود نمی‌تواند خود باور باشد و به جایی برسد که باور کند می‌تواند مسائل گوناگون جامعه و کشور را اداره و حل و فصل کند.

او با اشاره به اهمیت توجه به کرامت انسانی و وحدت و یکپارچگی جامعه، تأکید کرد: در بحث دهه فجر نباید به گرایش‌های فکری و مسائل جناحی دامن بزنیم و باید همه مردم را انقلابی و صاحب انقلاب بدانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تحولات جهانی و صلابت و اقتدار نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: امروزه حتی افرادی که اندکی با انقلاب مشکل و زاویه دارند نیز در بحث امنیت اقرار می‌کنند که جمهوری اسلامی توانسته امنیت را برقرار کند و مسائل اینچنینی، نقطه مشترک بین انقلابی‌ها و سایرین است که می‌تواند باعث وحدت و یکپارچگی جامعه نیز شود.

رضایی همچنین با تأکید بر ایجاد نشاط و امید در برنامه‌های ایام الله دهه فجر و بخصوص روز ۲۲ بهمن بیان کرد: برخی افراد فکر می‌کنند اسلام با شادی و نشاط مشکلی دارد که بعضاً عملکرد ماهم این موضوع را تشدید کرده اما واقعیت این است که دین طرفدار جشن و شادی در چهارچوب مسائل شرعی و دینی بوده و هست و نگاه ما به ۲۲ بهمن، نگاه به روز جشن انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، مراسم ۱۲ بهمن، آغاز دهه مبارک فجر و ورود قهرمانانه امام خمینی(ره) به ایران، تجلیل از خانواده شهداء و گلباران قبور شهداء، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب و نور افشانی شب ۲۲ بهمن را از برنامه‌های کلان ایام الله دهه فجر در فارس برشمرد و گفت: در روز ۲۲ بهمن وضعیت راهپیمایی، تجمع، راهپیمایی نمادین یا خودرویی و موتوری و سایر موارد در حال بررسی است که احتمالا به مورد آخر باید پرداخته و برنامه ریزی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha