• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99110604181
  • خبرنگار : 30054

مزایای استفاده از پشتی صندلی خودرو چیست؟

مزایای استفاده از پشتی صندلی خودرو چیست؟

سلامتی جسم برای همه افراد باید مهم باشد زیرا در صورتی که جسم شما سالم باشد برای انجام فعالیت های روزانه انرژی بیشتری خواهید داشت.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام گنجی پخش، علاوه بر تغذیه سالم و ورزش نحوه قرارگیری بدن در وضعیت استاندارد هنگام راه رفتن و نشستن در رسیدن اکسیژن کافی و حفظ شادابی در طول روز بسیار مهم می باشد. عوامل زیادی باعث خستگی در طول روز می شود که مهم ترین عامل آن نحوه نشستن به صورت نامناسب و قوز کردن است.

نشستن به صورت اشتباه باعث ایجاد فشار به مهره های گردن و شانه‌ها و نرسیدن اکسیژن کافی به درون بدن، آیجاد مشکل در گردش خون و گوارش بدن می‌شود. برای رفع خستگی بعد از ساعات کاری مهم ترین عامل موثر می تواند اصلاح نوع نشستن باشد.

علاوه بر تمرین برای نشستن به صورت قائم و صحیح برای برخی افراد استفاده از روش های دیگر مانند صندلی های طبی باعث اصلاح وضعیت قرار گرفتن بدن می باشد.

تعداد زیادی از افراد قبل از سوار شدن به اتومبیل خود و سر و کار داشتن با ترافیک طولانی مدت در مسیر رسیدن به منزل، ساعت های زیادی را پشت میز در محل کار می نشینند.

همچنین عده بسیار زیادی به دلیل مسافرت های درون شهری و برون شهری مجبور هستند ساعت های زیادی پشت فرمان خودرو سپری کنند.

نشستن طولانی مدت می تواند اثرات بدی روی سلامتی شما بگذارد. پس برای حفظ سلامتی و جلوگیری از آسیب به ستون فقرات استفاده از یک پشتی صندلی خودرو می تواند ایده بسیار خوبی باشد. اکثر پشتی های صندلی دارای ویژگی های مشابه می باشند و تفاوت آنها در نوع نشیمن و کیفیت آنها می باشد.

برای انتخاب پشتی صندلی مناسب توجه به کیفیت و راحتی بسیار حائز اهمیت می باشد. همه افراد دوست دارند محصولی خریداری کنند که دوام بالایی داشته باشد تا بتوانند چندین سال از آن استفاده کنند. در اینجا شما را با برخی از مهم ترین نکات هنگام خرید پشتی صندلی آشنا می کنیم.

مزایا و عوامل تاثیرگذار برای انتخاب پشتی صندلی خودرو:

یکی از مهم ترین ویژگی های یک پشتی صندلی خوب طراحی آن برای قرارگیری بدن در بهترین وضعیت ممکن می باشد. طراحی ارگونومیک پشتی صندلی باعث می شود که استخوان دنبالچه و ستون فقرات با ترازبندی مناسب هنگام نشستن قرار گیرد و فشار ناشی از نشستن طولانی مدت در طول روز با قرار گرفتن بدن در وضعیت مناسب را کاهش پیدا کند.

برش U شکل در این پشتی ها در قسمت عقب باعث می شود تا استخوان دنبالچه برای تسکین بهتر در حالت تعلیق قرار گیرد. همچنین استفاده از پشتی صندلی باعث جلوگیری از خواب رفتن پا می شود. در برخی از مدل ها جنس پشتی صندلی از روکش های قابل تنفس ساخته شده است که در فصل تابستان مانع از تعریق بدن و لباس سرنشینان خودرو می شود.

استفاده از لاستیک ضدلغزش در کف این پشتی ها باعث می شود که روی صندلی ثابت بمانند. همچنین امکان شستن پشتی صندلی نیز یک امتیاز مثبت برای انتخاب آن خواهد بود.

استفاده از پارچه های سه بعدی و فضای خالی بین دو سطح پارچه در برخی مدل های پشتی صندلی باعث گردش هوای کافی بین آن می شود که خود از ورود و جذب هرگونه ویروس و باکتری جلوگیری می کند. در برخی از پارچه های مورد استفاده در پشتی های صندلی خاصیت  آنتی باکتریال بودن نیز مانع جذب هرگونه عرق و بوی بد می شود.

با توجه به اینکه کیفیت در اولویت کار فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش می باشد شما می توانید انواع پشتی صندلی استاندارد را با دارا بودن تمام ویژگی هایی که قبل از این ذکر کردیم از این فروشگاه تهیه نمایید و سلامت خود و سرنشینان خودرو را تضمین کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی