• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99110604195
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

نباید به خاطر اختلاف سلیقه همه خدمات نظام را زیر سوال برد

نباید به خاطر اختلاف سلیقه همه خدمات نظام را زیر سوال برد

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: همه مسئولان موظف به پاسخگویی هستند و اگر شائبه یا ابهامی در ارتباط با عملکرد مسئول و یا دستگاهی وجود دارد مسئولان مربوطه باید با سعه صدر و با برهان و دلیل روشن پاسخگو باشند.

«قاسم سلیمانی دشتکی»   در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر اینکه مسئولان استان به طرز شایسته ای در ایام دهه فجر  عملکرد نظام را تشریح کنند، اظهار کرد:  همه باید با دقت و انصاف در خصوص خدمات نظام اظهار نظر کنیم و کسانی که بدون بررسی و اشراف به موضوع انتقاد می کنند، با آدرس می توانند میزان اشتغالزایی و اجرای پروژه ها را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه خدمات و عملکرد نظام و دولت تدبیر و امید باید منصفانه مورد نقد و قضاوت قرار گیرد، چراکه با وجود همه مشکلات اقدامات بسیار خوبی در استان انجام گرفته است، ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح عملکرد نظام توسط مسئولان است و اینکه برخی که نسبت به گزارش های عملکردی مسئولان انتقاد دارند باید با روش و برهان منطقی نسبت به این موضوع نقطه نظرات خود را بیان کنند نه اینکه بدون استناد به آمار و اطلاعات همه چیز را منفی نشان بدهند.

استاندار ایلام ادامه داد:کاهش آمار بیکاری و جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف به معنی رفع همه مشکلات استان نیست اما قضاوت منصفانه در خصوص عملکردها باعث خوش بینی به نظام و ایجاد امیدواری در بین مردم می شود و این گزارش ها مستند به آمار رسمی کشور است و نمی شود به خاطر سلیقه و ذائقه چند نفر همه خدمات نظام را زیر سئوال ببریم.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: همه مسئولان  موظف به پاسخگویی هستند و  اگر شائبه یا ابهامی در ارتباط با عملکرد مسئول و یا دستگاهی وجود دارد مسئولان مربوطه باید با سعه صدر و با برهان و دلیل روشن پاسخگو باشند.

وی با اشاره به گزارش عملکردی که این روزها در استان ارائه می شود، گفت: این گزارش ها به صورت کمی و کیفی و با عدد و ارقام و مستند به رفرنس های مربوطه است و اگر سوالی یا ابهامی در این ارتباط است فرد منتقد لازم است این موضوع را از مسیر درست و روال منطقی خود پیگیری کند.

استاندار ایلام از عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تقدیر کرد و گفت: عملکرد این ستاد در راستای پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بسیار خوب بوده است.

«رضا محمدرحیمی» مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت ایلام نیز در این نشست از قرار گرفتن استان در ردیف استان های برتر در ارزیابی عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور خبر داد و گفت: استان ایلام به دلیل نظم جلسات و اجرایی شدن مصوبات و عملکرد مناسب تسهیل و رفع موانع تولید در ردیف استان های برتر قرار گرفته که به زودی رتبه آن ابلاغ می شود.

وی گفت: بر اساس ابلاغیه جدید مسائل و مشکلات واحدها با بانک ها از این پس به جای انتقال به مرکز در استان قابل طرح و بررسی است.

 در این نشست مشکلات پنج واحد تولیدی شامل سردخانه ۲۰ تنی در چرداول، بوم‌گردی سیوان، مجتمع گردشگری چالسرا، طرح کشتارگاه و طرح توسعه ای مورد بررسی  قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha