• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99110604202

شهردار مطرح کرد

توسعه گردشگری "شاهدیه" با پیاده‌روسازی و ایجاد کمربند سبز

توسعه گردشگری "شاهدیه" با پیاده‌روسازی و ایجاد کمربند سبز

ایسنا/یزد شهردار شاهدیه از اجرای طرح‌های پیاده روسازی و کمربند سبز شاهدیه برای کمک به توسعه گردشگری خبر داد.

«سیدعلی میرنژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از اجرای طرح گسترده پیاده‌رو سازی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این طرح که با رویکرد توسعه گردشگری در حال انجام است، به ایجاد پیاده رو در بین باغات ابرند اباد اختصاص داده شده است.

وی با بیان این که این مسیر مهیای دوچرخه سواری و تبدیل شدن به جاده سلامت است، گفت: اعتبار ۶.۵ میلیارد تومان صرف این اقدام شده و قرار است که با ورود پیمانکار این طرح اجرا شود.

وی به بازه زمانی دو ساله طراحی این مسیر اشاره کرد و گفت: با استقبال گردشگران از شهر شاهدیه ایجاد مسیرهایی خاص گردشگران در دست اقدام است.

شهردار شاهدیه با تاکید بر این که بیش از ۱۲ هزار متر پیاده‌رو در شاهدیه ایجاد شده است، گفت: با ارتقای ایمنی پیاده‌روها و بهسازی آن‌ها مسیرهای شهر شاهدیه برای همه اقشار خصوصا گردشگران، مردم محلی و حتی اقشار کم توان جامعه مناسب خواهد بود.

شهردار شاهدیه به ایجاد بوستانی ۵۵ هکتاری به منظور ایجاد کمربند سبز در حاشیه شهر شاهدیه اشاره کرد و گفت: شهرداری با استفاده از اراضی منابع طبیعی نسبت به ایجاد کمربند سبز و ایجاد فضایی ویژه گردشگران اقدام کرده تا تبدیل به قطب گردشگری شود.

وی با بیان این که این بوستان در مرحله مطالعات اولیه است، گفت: برای مرحله مطالعات قراردادی با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان منعقد شده است.

میرنژاد از ایجاد مخزن آبی با ظرفیت سه هزار متر مکعب آب خبر داد و اظهار کرد: برای ساخت این مخزن ۱۶ میلیارد ریال هزینه شده تا بتوانیم با جداسازی آب شرب از آب فضای سبز را آبیاری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha