• دوشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99110604255
  • خبرنگار : 71595

خطیبی: به پرسپولیس موقعیت ندادیم/ حرف‌های من در آینده ثابت می‌شود

خطیبی: به پرسپولیس موقعیت ندادیم/ حرف‌های من در آینده ثابت می‌شود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید تیمش در بازی برابر پرسپولیس به لحاظ دفاعی موفق عمل کرد و موقعیتی به حریف نداد.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما تغییراتی در ترکیب تیم‌مان برای این بازی  داشتیم. نفرات را باتوجه به تیم حریف انتخاب کردیم. در بخش دفاعی تمام بازیکنان خیلی خوب عمل کردند. غیر از آن ضربه ایستگاهی که تبدیل به گل شد موقعیت آنچنانی و خطرناکی به حریف در نیمه اول ندادیم. در نیمه دوم یکی دو موقعیت گل داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم. سعی کردیم در نیمه اول شکل دفاعی را حفظ کنیم. در نیمه دوم تغییراتی در سیستم تیمی و تاکتیک ایجاد کردیم و نفرات را جابه‌جا کردیم چون می‌خواستیم نتیجه را حفظ کنیم. 

او ادامه داد: پرسپولیس مدافعین کناری‌اش را رها کرده بود تا در حملات اضافه بشوند. ما سعی کردیم از این فضاها استفاده کنیم و سیستم‌مان را عوض کردیم. در ۲۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم نتوانستیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم ولی با تغییراتی که ایجاد کردیم می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم. از شکل بازی تیمم خیلی راضی هستم و به بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می‌گویم که باغیرت و با تمام وجود بازی کردند. به مردم اراک هم تبریک می‌گویم. این اولین بازی تاریخ آلومینیوم با پرسپولیس بود که خداراشکر سربلند شدیم. این بازی برای ما تمام شد و از فردا کارهای بازی‌های بعدی را انجام می‌دهیم. امیدوارم همین روند و سیر صعودی را ادامه دهیم و شرایط‌مان را حفظ کنیم.

خطیبی اضافه کرد: ما می‌دانستیم که پرسپولیس بازیکنانی دارد که در کانال‌ها به خوبی صاحب توپ می‌شوند. ما سعی کردیم آن کانال‌ها را ببندیم که موقعیت‌های شوتزنی و تک‌به‌تک به حریف ندهیم. شکل دفاعی ما فوق‌العاده بود.

سرمربی آلومینیوم درباره اینکه گفته می‌شود تیمش در نیمه‌های دوم عقب می‌کشد هم توضیح داد: امروز اینگونه نبود. در نیمه دوم بازی با گل‌گهر هم عالی بازی کردیم. در ۱۵ دقیقه پایانی بازی امروز هم می‌توانستیم به گل برسیم. این اتفاق فقط در بازی با ذوب‌آهن و استقلال این اتفاق برای ما افتاد. در آن بازی‌ها هم تعویض‌های اجباری شکل تیم ما را به هم ریخت.

او ادامه داد: ما دقیقه ۶ گل خوردیم و ۸۴ دقیقه از بازی مانده بود. قطعا به بازیکنانم ایمان دارم. این بازیکنان کارهای بزرگی انجام می‌دهند. مطمئنم این صحبت‌های من در آینده ثابت می‌شود. 

خطیبی درباره اینکه گل‌محمدی گفته است "دو موقعیت بیشتر به آلومینیوم ندادیم" هم بیان کرد: ما هم به آن‌ها موقعیت ندادیم. ما در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم دو، سه موقعیت گل داشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۶ ۱۸:۲۷

آلمینیوم خوب نبود. پرسپولیس بد بازی کرد. با این سیستم پرسپولیس پیروز نمی‌شد بازیکنانش شکم سیری فوتبال بازی می‌کردند. بازی‌های قبلی آلومینیوم را دیدیم حرفی برای گفتن نداشت.