• سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99110704905
  • خبرنگار : 90047

حیدری: از تجربیات تمام متخصصان بویژه ایلخان نوری استفاده خواهم کرد

حیدری: از تجربیات تمام متخصصان بویژه ایلخان نوری استفاده خواهم کرد

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: برای پیشرفت نجات غریق و غواصی از تمام چهره های خوب و خوشنام و بویژه ایلخان نوری که کرسی های بین المللی زیادی دارد، به بهترین شکل استفاده خواهم کرد.

مهدی حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه های خوبی برای سال آینده طراحی شده که پس از کاهش بیماری کرونا این برنامه ها عملیاتی خواهند شد.

وی با بیان این که کرونا آسیب زیادی به نجات غریق وارد کرده است، گفت: به دلیل تعطیلی اماکن ورزشی و استخرها آسیب زیادی به این فدراسیون و بویژه منجیان غریق وارد شده که امیدوارم با بازگشایی زودتر اماکن ورزشی و استخرها وضعیت به حالت اول بازگردد. 

حیدری همچنین یکی از مهم ترین برنامه های خود را کاهش غریق و تربیت متخصصان زبده برای اماکن آبی عنوان  کرد.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی بحث استعدادیابی در مدارس را یکی دیگر از برنامه های خود بیان کرد و افزود: در این زمینه سعی داریم هماهنگی خوبی را با فدراسیون شنا داشته باشیم تا در آینده نیروهای خوبی را در بحث نجات غریق و غواصی شناسایی و تربیت کنیم.

حیدری همچنین پیرامون این پرسش که برای کاهش آسیب های وارد شده به منجیان غریق چه برنامه ای دارید، گفت: با حمایت وزارت ورزش و جوانان سعی داریم با کمک مومنانه و دادن بسته های معیشتی تا حدودی آسیب های وارد شده را جبران کنیم و تا جایی که امکان دارد از نظر معشیتی به آنها کمک کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا همانند دولت امکان پرداخت وام به منجیان غریق از سوی فدراسیون امکانپذیر است یا خیر؟ افزود: ما یک نهاد عمومی غیردولتی هستیم و منابع درآمدی ما محدود است، البته برای این که منجیان غریق از وام در نظر گرفته شده دولت زودتر بهره مند شوند، با کمک وزارت ورزش نفرات را شناسایی و به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha