• سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99110705013
  • خبرنگار : 50355

سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان کاشمر

سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان کاشمر
عکس دریافتی است

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به شهرستان کاشمر، از چند واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی کاشمر بازدید کرد.

محمدصادق معتمدیان که در ادامه سفرهای شهرستانی خود به کاشمر سفر کرده است، از مسیل شرقی این شهرستان بازدید کرد و برای تسریع در اجرای طرح، دستورات لازم را صادر کرد. در ادامه از دو واحد کاشی زهره و پردیس عصاره ترشیز واقع در شهرک صنعتی کاشمر بازدید نمود و در جریان فعالیت این مجموعه‌ها قرار گرفت.

مجموعه تولیدی کاشی زهره که بزرگترین واحد تولید کاشی و سرامیک در شرق کشور محسوب می‌شود در زمینی به مساحت ۵/۴۸ هکتار احداث شده است؛ آغاز تولید این مجموعه در سال ۹۱ با افتتاح فاز اول و تولید سالیانه ۳ میلیون و ۵۰۰هزار متر مربع و اشتغال‌زایی مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر صورت گرفت.

این مجموعه دارای بیش از ۶۵۰۰۰ متر مربع سالن تولید بوده و طراحی آن برای ۶ خط تولید کاشی گرانیت و لعاب دار در سه فاز A،BوC صورت گرفته که در سال ۹۶ فاز A مجموعه به بهره‌برداری رسید و تولید به بیش از ۷ و نیم میلیون متر و اشتغال مستقیم به حدود ۵۵۰ نفر را به دنبال داشت. این مجموعه بزرگترین واحد تولید کاشی و سرامیک در شرق کشور محسوب می‌شود.

بنا بر گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، همچنین شرکت پردیس عصاره ترشیز در تولید عصاره گیاهان دارویی و کنسانتره انواع میوه جات فعال است. در این شرکت که با پیشرفته‌ترین تجهیزات روز اروپا مجهز شده حدود ۱۶۰ نفر به‌طور مستقیم مشغول بکار خواهند شد.

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به شهرستان کاشمر از روستای اسحاق آباد نیز بازدید کرد و برای رفع برخی از مشکلات این روستا دستورات مقتضی را صادر کرد.

در این بازدید که حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و محلی حضور داشتند، محمدصادق معتمدیان در جریان آخرین وضعیت روستای اسحاق آباد قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مردم محلی در خصوص تکمیل و تجهیز تنها دبستان این روستا دستورات مقتضی را صادر کرد.

روستای اسحاق آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر است که در دهستان بالا ولایت واقع است. برنامه‌های این سفر یکروزه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha