• سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 99110705110
  • خبرنگار : 71584

قانون جدید مبارزه با مواد مخدر در دست پیگیری

قانون جدید مبارزه با مواد مخدر در دست پیگیری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن بیان اینکه امروز قریب به ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر توسط غیور مردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشف شده است گفت: این موضوع از آنجایی اهمیت دارد که از ورود ۹۰۰ تن مواد به بازار مصرف جلوگیری شده است، این در حالیست که از دسترسی آسان به مواد مخدر نیز پیشگیری کردیم.

به گزارش ایسنا، کریمی در مراسم افتتاح سراسری مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد برای اولین بار در کشور در ۲۴ استان کشور گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر به عنوان اولین وظیفه ای که بر عهده دارد برخورد با قاچاق و مواد مخدر است که از نقطه صفر مرزی شروع می شود و تا به داخل شهرها و جاده های مواصلاتی ادامه می یابد. 

وی افزود: امروز قریب به ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر توسط غیور مردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشف شده و این موضوع از آنجایی اهمیت دارد که از ورود ۹۰۰ تن موادمخدر به بازار مصرف جلوگیری شده است

کریمی ادامه داد: همچنین از اینکه دسترسی به مواد مخدر به سهولت انجام شود نیز پیشگیری شده است هرچند که همچنان با مشکلاتی مواجه و درصدد برطرف کردن نقیصه های موجود هستیم. 

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جمع آوری معتادان همیشه جزو دغدغه های مردم بوده، برخی از نقاط به عنوان نقاط آلوده مطرح است که مصرف و توزیع مواد مخدر در این اماکن انجام می شود. با حمایتهای قوه قضاییه و پیگیریهای ستاد مبارزه با مواد مخدر، قانون جدید در دست پیگیری است و بعد از تصویب قانون بخش زیادی از مشکلات در حوزه معتادان و خرده فروشان مواد مخدر حل خواهد شد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در ادامه به حمایت از خانواده آسیب دیده ها و یا خانواده های بزه دیده اشاره کرد و گفت: خانواده افرادی که سرپرست خانواده شان به عنوان مجرم جرائم مواد مخدر در زندان به سر می برند و یا به عنوان معتاد در کوچه و خیابان رها و یا در مراکز درمانی در حال درمان هستند باید مورد حمایت قرار گیرند، هرچند که سازمان بهزیستی کارهایی را در این زمینه انجام داده است. 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha