• سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99110705246
  • منبع : شهرداری تهران

در اولین نشست کمیته فرهنگی،اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک مطرح شد؛

ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان و ارتقاء فرهنگ ترافیک در پایتخت

ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان و ارتقاء فرهنگ ترافیک در پایتخت

اولین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک با ریاست "سید مناف هاشمی" و برای اولین بار به همراه اساتید و نخبگان دانشگاهی و مدیران سازمان ها برگزار شد.

به گزارش ایسنا، "سید مناف هاشمی" در این نشست با بیان اینکه کمیته فرهنگی و اجتماعی به عنوان چهارمین کمیته تخصصی درحوزه حمل و نقل و ترافیک شکل گرفته است ابراز امیدواری کرد  با حضور نخبگان این حوزه شاهد اقدامات ویژه ایی در این کمیته به مشابه کمیته های معماری، مالی و آی تی خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه اعتقاد دارم  صرف کار عمرانی و اقتصادی، امروز شهروندان تهرانی را قانع نمی کند و باید همه کارهای ما یک پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشد گفت: بی شک خروجی و نتایج این جلسات برای  دو گروه از افراد یکی مدیران عامل سازمان ها و شرکت ها و دیگری مدیران روابط عمومی در حوزه حمل و نقلی که می تواند از لحاظ شناخت حوزه اجتماعی و فرهنگی شهر خدمت کند که اخبار و انعکاس فعالیت ها در حوزه حمل و نقل بطور تمام و کمال به آن رسیدگی شود و برای عموم شهروندان آگاهی و تاثیرگذاری عمیق تری داشته باشد ، بسیار موثر است.

هاشمی با اشاره به نظرسنجی شهروندان که بیشترین دغدغه شان در شهر تهران را حمل ونقل عمومی و آلودگی هوا عنوان کرده اند تصریح کرد: حتما در این زمینه و در بخش فرهنگ سازی ترافیک به این کمیته نیاز داشتیم، ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان، ایجاد فرایندهای عملیاتی برای جلوگیری از دغدغه های شهروندان، ایجاد نظم و ارتقا فرهنگ ترافیکی از جمله مواردی است که باید در این کمیته برای ان برنامه ریزی شود .
معاون شهردار تهران  تاکید کرد: این کمیته راهبردهای لازم را به مدیران سازمان ها و روابط عمومی سازمان خواهد داد و هدف از شکل گیری این کمیته تغییر رویکردها و نگاه فرابخشی به دغدغه شهروندان در حوزه ترافیک و فرهنگسازی است که امیدواریم با تغییر نگرش  تاثیرات ماندگار و وسیع تری را در این بخش شاهد باشیم .

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل، ترافیک شهرداری تهران، وی در پایان از حمایت و همراهی آقای ابراهیمی مشاور فرهنگی و اجتماعی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در برقراری این نشست قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha