• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99110805534
  • خبرنگار : 30054

مدرک معتبر آموزش کوچینگ را از ما بخواهید

مدرک معتبر آموزش کوچینگ را از ما بخواهید

دانش‌پذیران فراکوچ، پس از گذراندن دوره آموزش کوچینگ، مدرک معتبر سازمان فنی‌وحرفه‌ای دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فراکوچ، با توجه به افزایش مشغله و درگیری افراد با زندگی پیچیده امروزی و تمایل به کسب آرامش بیشتر، آموزش کوچینگ یکی از راه‌های نظم‌دادن به این سردرگمی است. جالب است بدانید کوچینگ جزء سه صنعت روبه‌رشد دنیا محسوب می‌شود.

از طرفی افراد هر جامعه بیش از پیش به توسعه فردی و شغلی خود اهمیت می‌دهند. کوچینگ از آن دسته از خدمات پشتیبان است که تمامی این موارد را شامل می‌شود؛ یعنی با تقویت ارتباط مؤثر و همدلی، ایجاد خودآگاهی در افراد، آن‌ها را نسبت به توانایی‌های بالقوه خود آگاه نموده و آن‌ها را در راه رسیدن به اهداف با صرف کمترین زمان و هزینه، همراهی می‌کند.

کوچ که نقش تسهیلگری را در این فرایند بر عهده دارد، با استفاده از تکنیک‌ها و شایستگی‌های خود مباحثه کوچینگ را به‌گونه‌ای مدیریت می‌کند که مراجع را به مرحله‌ای به نام «آها مومنت» یا همان خودآگاهی برساند.

او با همدلی، پرسشگری هوشمندانه، گوش سپاری فعال و ارائه بازخوردهای سازنده باعث می‌شود مراجع خود را در آینه او ببیند. در نتیجه این رابطه مشارکتی و بی‌طرف، مراجع با علمی که نسبت به شرایط خود دارد بهترین راهکارها و راه‌حل‌ها را خواهد یافت.

حوزه‌های فعالیت کوچینگ

کوچینگ در سال‌های اخیر در بیش از ۵۰ حوزه مختلف وارد شده و فعالیت خود را در این حوزه‌ها از جمله:

. کوچینگ کسب‌وکار

. کوچینگ توسعه فردی

. کوچینگ آموزش

. کوچینگ سازمانی

. کوچینگ خانواده

. لایف کوچینگ

. بیزینس کوچینگ

. کوچینگ روابط

. کوچینگ سلامت

. و...

و تا به این لحظه توانسته به‌طور موفقی خود را به اثبات برساند. کوچینگ نه تنها در حوزه فردی بلکه در حوزه سازمانی و تیمی نیز بسیار تاثیرگذار و مؤثر عمل کرده است.

با همراهی یک کوچ در سازمان، بسیاری از مشکلات و مسائلی که در ظاهر حل‌شدنی نیستند؛ می‌تواند توسط مدیر منابع انسانی همان سازمان یا مدیر آن شرکت که دوره آموزش کوچینگ را گذارنده است، به‌راحتی حل و فصل شوند.

فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ICF صلاحیت‌های مورد نیاز هر کوچ و قوانین مربوط به این علم توسعه‌یافته را تعیین و اطلاع‌رسانی می‌کند. با این وجود، هنوز هم مؤسسات و افرادی هستند که آموزش کوچینگ را زیر سؤال برده و با انتشار و ترویج به اصطلاح «کوچینگ زرد» بدون علم به کوچینگ این خدمت بی‌نظیر را که در جهت بهبود کیفیت زندگی بشری نقش‌آفرینی می‌کند، با خطر مواجه کرده‌اند.

در همین راستا آموزشگاه فراکوچ اولین و تنها آموزشگاه کوچینگ در ایران، با اخذ مجوز سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور و با ارائه خدمات مختلف در حوزه کوچینگ از جمله برگزاری دوره‌های تربیت کوچ سطح یک، برگزاری جلسات کوچینگ فردی و سازمانی، از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌کند با مراجعه به وب‌سایت فراکوچ از مزایای این آموزشگاه در جهت آشنایی با کوچینگ واقعی برخوردار شوند.

این آشنایی از دو طریق برای مخاطبان علاقه‌مند به کوچینگ و آموزش کوچینگ امکان‌پذیر خواهد بود:

۱. می‌توانند یک جلسه رایگان کوچینگ را رزرو کنند

۲. و یا در دوره آموزش کوچینگ فراکوچ ثبت‌نام کنند.

آموزشگاه کوچینگ فراکوچ واقع در شهر مشهد، با بیش از ۵۰۰ دانش‌پذیر و کوچ فارغ‌التحصیل، تجربه برگزاری حدود ۵۰ دوره آموزش کوچینگ و تربیت کوچ سطح یک، از تمامی هم‌وطنان عزیز برای کمک به توسعه زندگی فردی و کاری آن‌ها و با در نظر گرفتن شرایط اپیدمی ویروس کرونا، دوره‌های خود را هم به‌صورت آنلاین و هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأیید، به‌صورت حضوری برگزار می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت فراکوچ مراجعه کنید. تیم پشتیبانی فراکوچ برای پاسخگویی به سؤالات دوستان علاقه‌مند، در کنارشان خواهد بود.

برای آموزش رایگان کوچینگ کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۰۳:۵۲

خدا قوت به استاد متحدین عزیز، یکی از بهترین اساتید کوچینگ حال حاضر در ایران. شخصا ازتون بسیار اموختم .