• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99110805803
  • منبع : نمایندگی زنجان

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد

انتقال ارزش‌ها به جامعه با استفاده از زبان هنر

انتقال ارزش‌ها به جامعه با استفاده از زبان هنر

ایسنا/زنجان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هنرمندان با استفاده از زبان هنر، مفاهیم و ارزش‌های جامعه را به مخاطبان انتقال می‌دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمدربیع احمدخانی در مراسم تقدیر از فعالان عرصه هنرهای نمایشی استان افزود: هنر هنرمندان این است که با استفاده از زبان هنر مفاهیم و ارزش‌های جامعه را به مخاطبان انتقال می‌دهند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان نیز هنرمندان فعالیت بسیار خوبی در رشته‌های مختلف دارند، بیان کرد: خوشبختانه با تلاش هنرمندان، شاهد درخشش استان در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه هنرمندان فعال و پرتلاش در عرصه هنرهای نمایشی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: متأسفانه یکی از مشکلات این عرصه هنری، نداشتن متون مناسب و قوی در استان است که معاونت هنری اداره‌کل برای رفع این مشکل اقدام به برگزاری جشنواره نمایشنامه‌نویسی کرده است.

احمدخانی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از این جشنواره متون فاخر و خوبی برای استفاده در استان فراهم کرده و موجب ایجاد انگیزه بین هنرمندان برای نوشتن و ایجاد متون نمایشی باشیم.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اشاره کرد و گفت: شهدا با جان‌فشانی خود، اوج باورشان به این حقایق الهی را نشان داده‌اند و این توفیقات و ثمرات امروز مسلمانان و مظلومان عالم، ثمره همین باور عمیق شهدا است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه برای نسل جوان، اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در این زمینه تلاش کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه هنرمندان نیز می‌توانند نقش فعالی در برگزاری این کنگره داشته باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم معاونت هنری با همکاری انجمن هنرهای نمایشی در بیان رشادت‌های شهدا با استفاده از زبان هنر تلاش کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از کارگردانان و نمایش‌های حاضر در سی و دومین جشنواره تئاتر استان تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha