• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99110805847
  • خبرنگار : 50242

فرماندار تویسرکان خبر داد

بهره‌برداری از بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان در دهه فجر

بهره‌برداری از بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان در دهه فجر
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان تویسرکان اعلام کرد: بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی شهید سلیمانی تویسرکان دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

سیدرسول حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیمارستان سردار شهید سلیمانی از سوی پیمانکار به بهره بردار این طرح تحویل شده است و مهمترین طرح افتتاحی در دهه فجر امسال در شهرستان تویسرکان به حساب می آید.

وی بهره برداری از بیمارستان شهید سلیمانی را نقطه عطفی در توسعه کمی و کیفی زیرساخت های درمانی شهرستان تویسرکان عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به طولانی شدن پروسه ساخت، تجهیز، افتتاح‌ و بهره برداری، راه اندازی این بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات مردم تویسرکان در سال های اخیر به شمار می رود و این بیمارستان در ایام دهه فجر امسال برای رفاه حال مردم شهرستان به بهره برداری می رسد.

حسینی مطرح کرد: در دهه فجر امسال ۶۰ طرح عمرانی در شهرستان تویسرکان مراحل اجرایی خود را آغاز می کنند و یا به بهره برداری می رسند که ۵۸ طرح افتتاح و دو طرح کلنگ زنی می شود که برای بهره برداری و آغاز مراحل اجرایی این طرح ها اعتباری افزون بر ۱۸۲ میلیارد تومان هزینه و یا اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان در ادامه مطرح کرد: دهه فجر امسال دهه فاطمی است چراکه میلاد حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره) با ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تقارن یافته که همین امر ما را بر برگزاری هدفمند و پرشور این ایام وامی دارد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های ویژه دهه فجر نباید باعث تجمع و ایجاد نگرانی از خطرپذیری سلامت مردم شود، خاطرنشان کرد: امسال شاهد رژه خودرویی و موتورسواران به مناسبت بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن خواهیم بود و از پل ارتباطی رسانه ها و فضای مجازی برای انتشار و یادآوری ارزش های اصیل و ناب انقلاب اسلامی استفاده می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha