• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99110806126
  • خبرنگار : 71536

تمرین استقلال جای اراذل و اوباش است؟

تمرین استقلال جای اراذل و اوباش است؟

محمود فکری و شاگردانش با استقبال از یک مهمان ناخوانده، نه تنها پروتکل‌های بهداشتی را زیر پا گذاشتند بلکه پای اراذل و اوباش که ارتباط و سنخیتی با مسئولیت اجتماعی هر تیم و باشگاهی ندارند را به تمرین آبی‌ها باز کردند.

به گزارش ایسنا، روزی نیست که محمود فکری از هواداران و پیشکسوتان تیمش برای بی‌توجهی به شایعات و حواشی و همانیوطر حمایت از تیمش سخن نگوید اما در تصاویری که از تمرین استقلال منتشر شده، یک چهره معلوم الحال همراه با علیرضا نیکبخت در تمرین حاضر شده و با زیر پا گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی، با تمام بازیکنان و مربیان این تیم خوش و بش کرده است.

در فاصله ۴۸ ساعت تا دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان، فردی که سابقه شرارت و حضور در زندان را هم دارد و بارها در فضای مجازی تصاویر نامناسبی را از خودش به انتشار گذاشته، در تمرین آبی‌پوشان حاضر می‌شود و هیچ فردی از بخش حراست، مدیریت و کادر سرپرستی و مربیگری جلوی این اتفاق را نمی‌گیرد و در عوض با استقبال پرشوری هم مواجه می‌شود.

در خلال این اتفاق، بازیکنان استقلال به همراه محمود فکری خوش و بش گرمی با این چهره و همراهانش در تمرین انجام می‌دهند و بی‌توجه به آنچه در ایران و جهان در ارتباط با کرونا گفته می‌شود، همدیگر را در آغوش هم می‌کشند تا کمال مهمان‌نوازی را به عمل آورده باشند!

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که از سال گذشته به علت شیوع کرونا و وضع قوانین بهداشتی، مسابقات فوتبال در فضایی ایزوله شده برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد این قبیل موارد برای کادرفنی و بازیکنان استقلال رنگ باخته و دیگر دغدغه‌ای از بابت شیوع کرونا وجود ندارد و گویا اصلا استقلال ۴۸ ساعت بعد در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.

بی‌اهمیتی مسئولان و بازیکنان استقلال به این موضوع در شرایطی است که آن‌ها طی ساعات آینده با عوامل برگزاری مسابقه و تیم رقیب هم رودررو می‌شوند و جان آن‌ها و خانواده‌هایشان را هم به خطر می‌اندازند! این رفتار با ویروسی که تا چندین روز هیچ علائمی از خود در بدن نشان نمی‌دهد و به راحتی از انسانی به انسان دیگر منتقل می‌شود، چه معنایی جز بی‌مبالاتی و رعایت نکردن مسائل پیش افتاده دارد؟

از طرفی مهمان نوازی بد موقع آبی‌پوشان از یک پیشکسوت فوتبال یا یک چهره دارای جایگاه بالای اجتماعی نیست بلکه فردی است که نامش حوادث و لات‌ بازی گره خورده است. آیا دم خور شدن با این چهره‌ها مکتب ناصر حجازی و منصور پورحیدری است که تا وقتی در قید حیات بودند، سعی کردن اخلاق‌مدار باشند؟

آیا باشگاه استقلال در قبال این موضوع چه از دیدگاه رعایت مسائل بهاشتی و همینطور مسائل اخلاقی این ماجرا سکوت خواهد کرد یا به موقع با مسببان این موضوع برخورد لازم را انجام می‌دهد؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۸ ۲۱:۰۰

درود بر شما که حرف درست رو میزنید. ما همکار رسانه ای شما هستیم و نتونستیم بهش بپردازیم امیدوارم این حرکت‌های زشت رو دیگه نبینیم

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۸ ۲۳:۲۶

استقلال مکتب واقعیش همینه..دور از انتظار نیست

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۴ ۲۳:۴۵

کافر همه را به کیش خود پندارد

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۰۱:۵۱

محمود فکری از توانایی مدیریت تیم برخوردار نیست.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۰۹ ۱۲:۰۵

واقعا اوف بر شما ...

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۰ ۱۹:۵۲

احتمالا این متن با غرض‌ورزی و دشمنی نوشته شده چون اگر مشکل داشت با استقبال گرم روبرو نمی‌شد. اگر معرفی می‌کردید بهتر می‌شد نظر داد.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۴ ۱۸:۱۵

سلام این حرف کجا بددهنی به آقای تختی بوده است. اگر دین نداری لااقل آزاده باش.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۰۱:۲۳

اولا ما با حضور این دست افراد در تمرین تیم محبوبمان راضی نیستیم اما در مورد حرف محمود فکری باید بگویم که هیچ حرفش سخیف نبوده و نیست نگفته این آقایان هم شان تختی هستند گفت وقتی سرتمرین تیم های دیگه میرن میشن تختی و پوریای ولی دوما یادمان نرفته که تتلو بقل دست آقای رییسی یکی از چهره های شاخص نظام نشسته بود. هدف کوبیدن استقلال است با هر شکل و عنوانی دست بردارید آقایان بسه دیگه خجالت خوب چیزی است.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۶ ۱۰:۵۹

سلام،من هیچ وقت کامنت نمی‌گذارم ولی این بار میگذارم ، چند تا نکته هست که باید توجه شود یکی اینکه محمود فکری در نوشته های شما نگفته آن‌ها یعنی اراذل اوباش مانند تختی هستند گفتند جای دیگر میروند برخی آن‌ها را اینگونه می‌بینند و خطاب میکنند، دوم آنکه از شما بیشتر از محمود فکری انتظار میرود ،ناسلامتی شما تحصیل کرده هستید ،تیم ویرایش و اتاق فکر دارید که چندین دکتری و ارشد دارند از شما بعید است، من نمیخواهم از ورزشکار یا مربی و باشگاهی طرفداری کنم ،فقط خواستم بگم شما نیاز دارید کمی فلسفه و منطق و معرفت شناسی آن موضوع را بخوانید اگر بیشتر و جزئی تر خواستید میتونم راهنماییتون کنم چطور و چگونه میتوان جملاتی نوشت که منطقی تر عقلانی تر و اخلاقی تر باشند ،والسلام