• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۳:۵۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99110806247
  • منبع : نمایندگی قزوین

یک مسئول:

پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست

پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست

ایسنا/قزوین رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که هیمنه پوشالی قدرت‌های بزرگ دنیا از جمله آمریکا درهم شکست. از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکایی‌ها بارها توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان تحقیر شدند و نقشه‌های شومشان یکی پس از دیگری نقش برآب شد.

نشست خبری رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارشنبه هشتم بهمن ماه برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام رضا کربلایی محمدی ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اشاره به این جمله از حضرت امام خمینی (ره) که انقلاب ما انفجار نور بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به زندگی ما نور بخشید و جامعه را از تاریکی و خفقان نجات داد.

وی گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توان به سرنگونی نظام مستبد و دیکتاتور، افزایش بینش سیاسی مردم، توسعه عمران و سازندگی در کشور با وجود تحریم‌های ظالمانه و مانع تراشی‌های دشمنان، استقلال سیاسی و عدم وابستگی به کشورها و قدرت‌های غربی و شرقی، ایجاد روحیه خودباوری و تحقق شعار ما می‌توانیم، گسترش مردم سالاری دینی و ارتقای جایگاه زنان در جامعه اشاره کرد.

حجت‌الاسلام کربلایی محمدی افزود: یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این بود که هیمنه پوشالی قدرت‌های بزرگ دنیا از جمله آمریکا درهم شکست. از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکایی‌ها بارها توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان تحقیر شدند و نقشه‌های شومشان یکی پس از دیگری نقش برآب شد. سال‌ها تلاش آمریکایی‌ها برای ایجاد یک نظام استکباری در منطقه خاورمیانه با پیروزی انقلاب اسلامی به باد رفت.

وی همچنین از برنامه‌های ویژه دهه مبارکه فجر خبر داد و گفت: بیش از ۲۰ برنامه متنوع برای گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط قرارگاه عملیاتی لشکر۱۶زرهی و تیپ ۱۱۶ شهید صفوی در نظر گرفته شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دیدارفرماندهان ارشد نظامی و نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، غبارروبی مزار شهدای بزرگوار دفاع مقدس، رژه موتورسواران و گلباران قدمگاه حضرت امام خمینی(ره)، پویش اهدای خون توسط پرسنل پایور و وظیفه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط بیمارستان ۵۵۳ ارتش، نورافشانی آسمان شهر قزوین در ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن با همکاری شهرداری قزوین اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha