• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99110906506
  • خبرنگار : 50163

خرم‌دره‌ای‌ها چشم‌انتظار پروژه‌های عمرانی در دهه‌فجر

خرم‌دره‌ای‌ها چشم‌انتظار پروژه‌های عمرانی در دهه‌فجر

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: همزمان با دهه‌فجر پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذار در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

حجت محمدی صبح امروز (۹ بهمن‌ماه) در جلسه گرامی‌داشت دهه‌فجر شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی مختلفی در این منظطقه افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خرم‌دره روزهای سختی را در حوزه مبارزه با کرونا پشت سر گذاشته و حتی در برهه‌ای وضعیت شهرستان فوق‌قرمز نیز شد، اضافه کرد: روزهایی در خرم‌دره سپری شد که ظرفیت بیمارستان بوعلی پر شده بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در سایه همکاری مردم و مسئولان خوشبختانه آمار بستری‌ها در شهرستان کاهش یافته است، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر تعداد بستری‌ها در شهرستان به هشت نفر رسیده است.

محمدی با اشاره به محدودیت‌های تنها بیمارستان خرم‌دره، بیان کرد: خرم‌دره در کریدوری قرار گرفته است که بیشترین تصادفات شمال‌غرب کشور در مجموعه غزال ثبت می‌شود و بالطبع بستری جرحی‌های تصادفات نیز به بیمارستان بوعلی انتقال می‌یابند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مرکز جراحی محدود یکی از نیازهای اصلی خرم‌دره است که امیدواریم با رفع موانع در ایام‌الله دهه‌فجر شاهد کلنگ‌زنی این مجموعه در شهرستان باشیم، افزود: اعتبار ۴ میلیارد ریالی نیز به این پروژه اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه ایام‌الله دهه‌فجر از روزهای ماندگار در تاریخ کشور است، متذکر شد: با توجه به این موضوع از همه کمیته‌های دوازده‌گانه شهرستان درخواست شده است برنامه‌های خود را هر چه سریع‌تر ارایه دهند.

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه هیچ یک از برنامه‌ها به صورت تجمعی برگزار نخواهد شد، افزود: از ظرفیت فضای مجازی می‌توان در برگزاری این برنامه‌ها استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، ایام‌الله دهه‌فجر، آیینه‌ای شد که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد، گفت: دهه‌فجر مقطع رهایی ملت ایران است که گذشته را از آینده جدا کرد.

محمدی یادآور شد: مکتب امام (ره) نسخه رهایی از سلطه بود و انقلاب ‌اسلامی ودیعه و امانت امام (ره) در نزد ما است که باید حق امانت‌داری را ادا کنیم و شیوع‌ کرونا تنها شکل برنامه‌های دهه‌فجر را تغییر داده اما آن‌ها را تعطیل نکرده است.

فرماندار خرم‌دره با یادآوری این مطلب که نشان دادن ماهیت و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی و تبیین و تقویت امید نسبت به آینده انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اصول و مبانی است که باید در برنامه‌های دهه‌فجر امسال لحاظ شود، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت دهه‌فجر امسال مد نظر است، افزایش آگاهی عمومی به‌ویژه نسل جوان نسبت به کارآمدی نظام اسلامی بر اساس ارزش‌های معنوی و احکام الهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha