• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99110906654
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استاندار اصفهان مطرح کرد

جمع آوری مدارس سنگی در استان اصفهان در صورت تخصیص اعتبار لازم

جمع آوری مدارس سنگی در استان اصفهان در صورت تخصیص اعتبار لازم

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: همانطور که مدارس خشت و گلی در استان جمع آوری شد، با تخصیص اعتبار لازم می توان همتی کرد که تا پایان دولت نیز مدرسه های سنگی در استان اصفهان نداشته باشیم.

عباس رضایی امروز (پنجشنبه_۹ بهمن ماه) در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی دختران با نام چهارباغ شکرالله فرقدانی، اظهار کرد: اگر امروز در اصفهان مجموعه هایی مثل این واحد آموزشی را می بینید نتیجه همدلی و همزبانی در همه سطوح در استان است.

وی با بیان اینکه مجمع خیران مدرسه سازی داریم که به وجود تک تک آنها افتخار می کنیم، افزود: ۶۴۷ خیریه داریم که هر کدام سرمایه های بزرگ و اصیل استان اصفهان هستند. برخی از خیران می گویند چک سفید امضای ما در جیب شماست و از هیچ همراهی دریغ نکرده اند که جای قدردانی دارد و این بزرگترین نعمتی است که خداوند به اصفهان داده است.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان از معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش خواست که به برخی نقاط شهر اصفهان سری بزنند و گفت: اصفهانی ها هیچ جدایی با نظام و دولت ندارند و به خاطر مهمان نوازی مشکلات را به زبان نمی آوریم، اما بازدیدی از محرومیت در نقاط مختلف اصفهان داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه اگر یک میلیارد پول به اصفهان بیاید قطعا ۱۷ میلیارد کار با آن انجام‌ می شود، تصریح کرد: ما نمی خواهیم حق سایر استان ها را بگیریم اما با تخصیص اعتبار لازم می توان همتی کرد همانطور که مدارس خشت و گلی در استان جمع آوری شد، می توانیم کاری کنیم تا پایان دولت هیچ مدرسه سنگی در استان اصفهان نداشته باشیم.

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه امروز حد بالاتری از توقعات در میان فرهنگیان شکل گرفته و به حق است، گفت: فرهنگیان امروز انتظار دارند نه با معیارها و ترازهای سابق، بلکه با پیشرفت های روز که بار بیشتری بر دوش آنها گذاشته است سنجیده شوند.

وی با تاکید براینکه به دنبال این هستیم حد بالاتری از رسیدگی به عرصه علم و دانش در کشور شکل گیرد، افزود: نمایندگان مجلس مصر هستند به مطالبات فرهنگیان رسیدگی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha