• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99110906687
  • خبرنگار : 71576

پیروزی شیمیدر در جذاب‌ترین بازی فصل لیگ بسکتبال

پیروزی شیمیدر در جذاب‌ترین بازی فصل لیگ بسکتبال

تیم شیمیدر قم موفق شد در جذاب‌ترین بازی این فصل لیگ بسکتبال تا پایان هفته یازدهم، مقابل ذوب‌آهن اصفهان به برتری برسد.

به گزارش ایسنا، عصر امروز (پنج‌شنبه) ۹ بهمن ۱۳۹۹، در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال ازگروه ب این مسابقات، تیم شیمیدر قم موفق شد با نتیجه نزدیک ۹۲ - ۸۹ حریف خود ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد.

در این دیدار نزدیک که به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار شد، ابتدا شیمیدر قم با دو امتیاز پیش افتاد و ۱۸ - ۲۱ برنده کوارتر اول شد، اما در ادامه با درخشش سجاد مشایخی برای ذوب‌آهن، شاگردان فرزاد کوهیان ۱۹ - ۱۴ کوارتر دوم را پیروز شدند تا ۳۷ - ۳۵ برنده به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم بازی هم درخشش بازیکنانی چون سجاد مشایخی و سوئیتنی نتیجه بازی را همچنان به سود ذوب‌آهن پیش برد تا اصفهانی‌ها ۲۳ - ۱۷ برنده کوارتر سوم شوند. در کوارتر پایانی این بازی شیمیدر با درخشش ارسلان‌ کاظمی در دفاع و ریباند، حملات حریف را ناکام گذاشته و ۱۴ - ۲۲ پیروز شد، اما در مجموع دوتیم ۷۴ - ۷۴ به تساوی رسیدند تا بازی به وقت اضافه اول کشیده شود.

در وقت اضافه اول این دیدار جذاب نیز دو تیم پایا پای پیش رفت و هر کدام با کسب ۹ امتیاز و در مجموع با تساوی ۸۳ - ۸۳ راهی وقت اضافه دوم شدند. وقت اضافه دوم این بازی ۹ - ۶ به سود شاگردان‌مصطفی‌هاشمی پایان یافت تا شیمیدر قم با نتیجه ۹۲ - ۸۹ برنده این بازی جذاب شود.

در پایان این دیدار، نیکولا پوپوویچ سنتر تیم شیمیدر با کسب ۲۵ امتیاز برای تیم خود امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، اما ارسلان کاظمی ستاره تیم شیمیدر با کسب۹ امتیاز، ۱۹ ریباند و ۵ پاس گل تاثیرگذاری ۲۷ را به ثبت رسانده و ستاره زمین شد.

شیمیدر با این پیروزی، با ۹ برد در رتبه دوم جدول گروه ب قرار گرفته و ذوب‌آهن نیز بعد از مهرام و شیمیدر، رتبه سوم را در اختیار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha