• پنجشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99110906760
  • منبع : بوشهر

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پیشران‌ طرح توسعه مشاغل خانگی شهرستان‌ دیّر

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پیشران‌ طرح توسعه مشاغل خانگی شهرستان‌ دیّر

ایسنا/بوشهر به منظور پیاده‌سازی الگوی جدید طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تفاهم‌نامه جهاد دانشگاهی استان بوشهر با خانم "زهرا ابوذری"، پیشران شهرستان دیّر منعقد شد.

موضوع تفاهم‌نامه همکاری در انجام و اجرای آموزش و توانمندسازی متقاضیان، شناسایی مزیت‌ها و فرصت‌های شهرستان و اتصال به بازار محصولات خانگی در چهارچوب الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی، مصوب ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی است.

از جمله اهداف تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های فی ما بین در راستای اجرای طرح ملّی توسعه مشاغل خانگی شهرستان بوشهر آموزش و اتصال به بازار تولیدکنندگان مشاغل خانگی و توسعه و پایدارسازی کسب‌وکار، استفاده بهینه از پتانسیل‌های مادی، معنوی و فناوری طرفین تفاهم‌نامه از جمله بسترسازی و همچنین امکانات موجود جهت فروش تولیدات خانگی است. 

مدت اجرای این تفاهم‌نامه جمعا ۲ سال از تاریخ امضا بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید است. 

وظایف و تعهدات جهاد دانشگاهی معرفی نماینده به پیشران، کمک و بسترسازی و تأمین بستر لازم جهت فروش و عرضه مستقیم کالاهای طرح، همکاری در شناسایی بازارهای داخلی و خارجی برای فروش محصولات طرح مشاغل خانگی، همکاری در معرفی مشاوران و تسهیلگران به پیشران، استفاده از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی جهت همکاری با پیشران در طرح، بررسی گزارش‌های دوره‌ای و پایانی و بررسی جلسات هماهنگی حسب ضرورت است. 

همچنین وظایف و تعهدات پیشران معرفی نماینده پیشران به جهاد، همکاری با جهاد در تدوین برنامه‌های اتصال به بازار، پیاده‌سازی آن و فروش محصولات، رصد و انتشار اخبار رسانه‌های مجازی در حوزه پوشاک مشاغل خانگی و گزارش به جهاد، به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و استفاده از سازوکارهای مناسب برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه، تأمین مکان، مواد اولیه و تجهیزات لازم جهت اجرای طرح، خرید محصول و کمک به فروش محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی، تهیه گزارش‌های دوره‌ای و پایانی، شرکت در جلسات حسب ضرورت، آموزش‌های عمومی و تخصصی به متقاضیان طرح تعریف شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha