• شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 99111107407
  • خبرنگار : 71496

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به رجزخوانی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

واکنش جهاد اسلامی فلسطین به رجزخوانی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

یکی از اعضای جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: جهان که همواره از حقوق بشر و ارزش‌های آزادی، عدالت و انسانیت دم می‌زند، هنوز اقدامات رژیم صهیونیستی در حق مردم منطقه و تهدیدهای آن درباره انجام جرائم، تعرض‌ها و نقض‌های بیشتر را که متوقف هم نمی‌شوند، نادیده می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد، یوسف الحساینه، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اظهارات اخیر آویو کوخافی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که تهدید کرده بود در هر گونه درگیری در آینده که از نوار غزه و یا لبنان آغاز شود، مناطق مسکونی غیرنظامی‌ها هدف قرار می‌گیرند، تاکید کرد: این تهدیدها در واقع استمرار عملکرد همیشگی رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم نژادپرست است که تروریسم را به عنوان یک رویکرد و تصمیم در پیش گرفته است، در این میان جهان و نهادهای بین‌المللی نیز به سکوت کشنده خود ادامه می‌دهند و در برابر اقدامات این رژیم در حق غیرنظامیان بی‌دفاع در فلسطین و لبنان هیچ حرکتی نمی‌کنند.

الحساینه در ادامه گفت: این اظهارات که به تروریسم و نژادپرستی دامن می‌زنند، اهداف خطرناک پنهانی را که دشمن صهیونیستی برای مردم ما و مردم کل منطقه دارد، منعکس می‌کنند.

این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: این امر مستلزم آن است که جامعه جهانی و نهادهای مربوطه اگر هنوز مقداری اعتبار و پایبندی به ارزش‌های انسانی و تمدنی برایشان باقی مانده، اقدام فوری را جهت متوقف کردن دشمن، تحت پیگرد قرار دادن رهبران جنایت‌کار آن وسپردن آنها به عدالت بین‌الملل در پیش بگیرند.

همچنین او تاکید کرد: مردم و مقاومت با باور عمیق خود به خداوند و حق تاریخی‌شان در این سرزمین، از حق قانونی‌شان در دفاع از خود در برابر دشمن مسلح به جدیدترین سلاح‌های کشتار جمعی و ممنوعه بین‌المللی استفاده می‌کنند و این تهدیدها هرگز ما را نخواهد ترساند و تا ابد در سرزمین خود و زیر آسمانش باقی خواهیم ماند.

الحساینه در پایان نیز گفت: قطعا مهاجمان شکست خواهند خورد و فلسطین میهنی برای مردم و ملتش باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha