• شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99111107848
  • منبع : فدراسیون دو و میدانی

بازدید علی‌نژاد از اردوی پرتابگران دیسک/ احسان حدادی: به کسب مدال در المپیک امیدوارم

بازدید علی‌نژاد از اردوی پرتابگران دیسک/ احسان حدادی: به کسب مدال در المپیک امیدوارم

معاون قهرمانی وزیر ورزش با سفر به جزیره کیش از تمرینات ملی‌پوشان دوومیدانی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به برپایی اردوی آماده سازی ورزشکاران دوومیدانی در جزیره کیش امروز(شنبه)، مهدی علی‌نژاد با حضور در محل تمرینات دوومیدانی کاران از نزدیک در جریان روند آماده سازی احسان حدادی، رکورددار آسیا و نایب قهرمان المپیک لندن و همچنین حسین رسولی، قهرمان جوانان آسیا در ماده پرتاب دیسک قرار گرفت و با آنها گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ابتدا علی‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با مسئولان فدراسیون دوومیدانی گفت: خوشبختانه با توجه به جلساتی که برگزار کرده‌ایم و روندی که در دوومیدانی وجود دارد از وضعیت این فدراسیون بعد از حضور هاشم صیامی بعنوان رئیس، کاملا رضایت داریم و شرایط دوومیدانی را مطلوب ارزیابی می‌کنیم. تا المپیک کاملا در کنار فدراسیون دوومیدانی خواهیم بود و از برنامه‌های آن حمایت‌می‌کنیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش ادامه داد: امیدوارم احسان حدادی بتواند با توجه به شرایط خوبی که فدراسیون برای او ایجاد کرده و خودش نیز انگیزه و روحیه‌ بسیار بالایی دارد، بار دیگر کسب مدال در بازی‌های المپیک را همچون المپیک ۲۰۱۲ لندن تکرار کند.

او خطاب به احسان حدادی و حسین رسولی اظهار داشت: شما تمریناتتان را پرقدرت تا المپیک ادامه دهید، قطعا وزارت ورزش به صورت همه جانبه از شما و فدراسیون دو و میدانی حمایت خواهد کرد.

در ادامه این دیدار احسان حدادی اظهار داشت: در ابتدا باید از شخص شما جناب آقای علی‌نژاد به واسطه اینکه برای انجام عمل جراحی من در آلمان حمایت کامل کردید تشکر و قدر دانی کنم.امیدوارم در المپیک اول برای خودم و بعد هم برای همه مردم عزیز کشورمان، دوستان و تمام کسانی که ورزش را دوست دارند بهترین نتیجه را کسب کنم تا از این طریق موجبات خوشحالی آنها را فراهم سازم.

او ادامه داد: شاید من برای حضور در المپیک بعدی در ورزش حرفه‌ای باشم ولی اگر اینطور نشد این امیدواری را دارم که بتوانم در آخرین المپیکی که حضور خواهم داشت با مدال به کشور عزیزمان باز گردم.

حدادی تصریح کرد: شرایطم از نظر آماده سازی و روحی کاملا شبیه المپیک لندن است که به همین دلیل خیلی به کسب مدال در توکیو امیدوارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۱ ۲۳:۲۴

حدادی اگر المپیک مدال نگیره باید بفرستنش خاش سربازی. چند سال با بهترین امکانات مفت مفت داره می‌خوره می‌خوابه تازه میگه امیدوارم؟!!