• شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99111108052
  • خبرنگار : 71595

اخباری: بازیکن ما فکر کرد پرسپولیسی‌ها بازی جوانمردانه می‌کنند/ گل اول مشکوک به آفساید بود

اخباری: بازیکن ما فکر کرد پرسپولیسی‌ها بازی جوانمردانه می‌کنند/ گل اول مشکوک به آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی می‌گوید تیمش روی یک موقعیت مشکوک به آفساید گل خورده است.

به گزارش ایسنا، محمدسعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در نشست خبری بعد از شکست ۲ بر یک تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی را نسبتا خوب شروع کردیم و می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. سعی کردیم روزنه‌ها را ببندیم. پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و با یک اشتباه شما متضرر می‌شوید. ما در شرایط مشکوک به آفساید گل خوردیم. در نیمه دوم با تغییر سیستم سعی کردیم به بازی برگردیم. فکر می‌کنم موفق هم بودیم و در شروع نیمه دوم پرفشار بازی کردیم. موقعیت ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم. در اثر بی‌تجربگی بازیکنمان که توپ را به بیرون زد چون فکر می‌کرد بازیکنان پرسپولیس ضربه اوت را به ما برمی‌گردانند، حریف را صاحب موقعیت و در نهایت گل کردیم. خیلی ناراحت هستیم. باید برای بازی‌های آینده تلاش کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که اعتراضش در پایان بازی به چه چیزی بوده است هم توضیح داد: این اعتراض‌ها طبیعی است و در همه بازی‌ها وجود دارد، البته اعتراض‌های نیمکت ما کمتر بود. رفتار داورها نسبت به تیم بزرگی مثل پرسپولیس متفاوت است. نوع بیان داور با بازیکنان متفاوت بود، با آن‌ها طور دیگری صحبت می‌کرد و با ما به شکل دیگری. در اعلام خطاهای ۵۰ - ۵۰ نوع نگرش داورها متفاوت است. ما اعتراض زیادی نداشتیم. نیمکت‌نشینان ما به صحنه‌ای اعتراض کردند که فکر می‌کردند بازیکنان پرسپولیس بازی جوانمردانه انجام می‌دهند اما در شروع مجدد توپ را به بازیکنان ما ندادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۱ ۲۰:۰۷

برو بابا می‌خواستید وقت‌کشی کنید. دیگه دوران این جور بازی‌ها گذشته. هیچ جای جهان این کار رو نمی‌کنند. شما هنوز آماتور هستید.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۱ ۲۱:۵۳

مگه بازیکنان تو جوانمردانه بازی می‌کردند؟ هر دقیقه خودشون زمین می‌زدند!!!!

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۱ ۲۲:۲۳

گل اول آفساید نبود و اما بازی جوانمردانه شما دروازه‌بان تیم‌تان. بدون این که کسی نزدیکش باشد چنان روی زمین خوابید و بعد از اسپری و بلند شدن بلافاصله ضربه کاشته می‌زد. یعنی چه؟ و اما درباره صحنه گل دوم بازيکنان شما با هم روی زمین خوابیدند و دیگر بازیکن شما توپ را به اوت زد و بعد از آن بازيکنان شما صحیح سالم از روی زمین بلند شدند به این امید که پرسپولیسی ها توپ را بیرون بزنند. یعنی اگر پرسپولیسی ها اینکار مورد نظر شما را انجام می‌دادند به معنی این است که اصلا عقلی نداشتند و شما بعد از اتمام بازی شاد و خرم که آن‌ها را سرکار گذاشتید.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۲ ۰۶:۴۸

ناجوانمردانه كار شما بود كه خيلي خيلي تابلو داشتيد براي يك مساوي وقت تلف مي‌كرديد. اينقدر واضح بود كه ديگه بحثي توش نيست، اين شگرد براي تيم‌هاي عربي اونم ١٠-١٥ سال پيش شايد جواب مي‌داد نه براي ما، پس وقتي كلا ٤ امتياز داريد يه فكري به حال خودتون بكنيد ، وقت تلف كردن استراتژي نيست!

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۱۵ ۱۹:۱۴

کم آوردی داری اعتراض می‌کنی