• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۰:۲۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99111108083
  • خبرنگار : 71012

در قالب «۱۴اینچ» آی فیلم پخش می شود

گفت‌وگوی امین زندگانی با عوامل سریال‌های نوستالژیک

گفت‌وگوی امین زندگانی با عوامل سریال‌های نوستالژیک
عکس تزیینی است

شبکه آی فیلم برنامه جدید «۱۴ اینچ» را در قالب گفت و گوهای امین زندگانی با دست اندرکاران تولید سریال های نوستالژیک ایرانی روی آنتن می برد.

فرزام محبی، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «۱۴اینچ» در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برنامه گپ‌وگفتی است با بازیگران و کارگردانان سریال‌هایی که در حال حاضر یا پیش‌تر از این، در آی‌فیلم بازپخش شده است، افزود: برنامه ساختاری گفت‌وگومحور دارد و یک گپ شبانه درباره سریال‌هایی است که طی سال‌ها از شبکه پخش شده و اقبال زیادی بین مخاطبان پیدا کرده است.

او با اشاره به اینکه مدت زمان تقریبی هر قسمت ۵۰ دقیقه است، بخش‌های مختلف برنامه را شامل گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم موسیقی و خاطره بازی برشمرد و ادامه داد: یک بخش استندآپ کمدی هم در ساختار برنامه طراحی شد که با اجرای میثم درویشان‌پور ارائه می شود.

محبی درباره انتخاب امین زندگانی برای اجرای این برنامه ابراز کرد: بررسی های زیادی انجام دادیم و سرانجام از بین بسیاری از گزینه ها، امین زندگانی به دلیل سواد رسانه ای و کسوت در حوزه نمایش و بازیگری و لحن و ادبیات متناسب با رویکرد برنامه انتخاب شده و اجرای برنامه را پذیرفت.

کارگردان برنامه جدید شبکه آی‌فیلم با اشاره به اینکه پیمان قانع طراح دکور برنامه است، گفت: در لوکیشن خاص و متقاوتی میزبان مهمانان هستیم. فرم دکور به نحوی است که مخاطب یک تلویزیون می‌بیند و مهمانان داخل آن می‌نشینند.

او از اهداف تولید برنامه «۱۴ اینچ»، به تقدیر از هنرمندان سریال‌های خاطره‌انگیز که از آنها اقبال شده است، اشاره و اضافه کرد: ضبط تعدادی از قسمت‌ها انجام شده و همچنان در حال ضبط هستیم و تلاش می کنیم اولین قسمت برنامه از ۲۲ بهمن آغاز ‌شود.

دیگر عوامل  تولید این برنامه عبارت‌اند از: نویسندگان: مریم روشنایی و رضا ثامری، کارگردان تلویزیونی: منصور نیکخواه، مشاور هنری: حامد محسن‌پور، خواننده آیتم موسیقی: آیدین توسلی، تدوین و صداگذاری: امیر شعیبی، هماهنگی و روابط‌عمومی: مریم ناظران، عکاس و ساخت تیزر: امیر شعیبی، طراح لباس: میلاد زارع، دستیار تهیه: محمدعلی عشقی، مدیر تولید: مهدی تقی‌پور، تدارکات: امیرحسین نجاتی و علیرضا روزگار، گریم: محمود پورمحمود، دستیار گریم: پریسا گردشی، صدابردار: دانیال منتظری، تصویربرداران: علیرضا نادری، علی رجائی، امیر طهرانچی، محمود ترابیان، حسین عصار، مسعود نوایی و ابوالفضل سیدمهدی، دستیار تصویر: مهران نوایی، نورپرداز: منصور نیکخواه و طراح لوگو: حامد محسن‌پور و گرافیست: علی میرزایی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha