• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99111208745
  • خبرنگار : 71565

بیگی نژاد: راهکار حل مشکلات کشور دولت جوان حزب الهی است

بیگی نژاد: راهکار حل مشکلات کشور دولت جوان حزب الهی است

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه راهکار حل مشکلات کشور دولت جوان حزب الهی است، تاکید کرد: وگرنه غرب گراها برای رسیدن به قدرت از هیچ دروغی دریغ نمی کنند و حتی حاضر هستند همچون سال ۸۸ کشور را به آتش بکشند ولی در قدرت بمانند.

به گزارش ایسنا، هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با انتقاد از سیاست های داخلی و خارجی دولت اظهار کرد: چه زمانی می‌خواهید بگویید مشکلات به دلیل ضعف دولت است؟ آیا کالایی که ۸ ماه در گمرک معطل مانده است و ترخیص نشده ارتباطی با آمریکا دارد؟ مشکلات در توزیع نهاده های دامی در کشور هم کار آمریکا است؟ آقای رییس جمهور مشکل شما نداشتن یک انسجام در تفکر مدیریتی است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس مدعی شد: طی دو دوره ریاست جمهوری شما این تفکر بیان شد که راه برون رفت مشکلات اقتصادی مذاکره با جهان است و البته نیز گفتید که شما زبان دنیا را بلد هستید، بفرمایید طی دوران مسئولیت‌ شما رابطه ما با کدام کشور منطقه ای و غیر منطقه ای بهتر از گذشته شد؟

وی ادامه داد: قبل از دولت شما یارانه حق همه ملت بود، به همین دلیل به همه پرداخت می شد، در دولت شما اعلام شد این کار غلط است و می بایست به فقرا پرداخت شود، دوستان شما در مجلس قانون گذاشتند که یارانه افراد با درآمد بالا را حذف کنید که طی این همه سال حذف نکردید. شما که روزی دادن یارانه ۴۵ هزار تومانی را غلط می دانستید، امروز افتخار می کنید که حدود ۵ هزار تومان پول برق را از مردم نمی گیرید و می گویید این آرزوی امام بود که ما برآورده کردیم و نامش را گذاشتید برق امید.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: راهکار حل مشکلات کشور دولت جوان حزب الهی است، وگرنه غرب گراها برای رسیدن به قدرت از هیچ دروغی دریغ نمی کنند و حتی حاضر هستند همچون سال ۸۸ کشور را به آتش بکشند ولی در قدرت بمانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha