• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 99111208940
  • خبرنگار : 71548

انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه‌های هنری

انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه‌های هنری

اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه های فرهنگی و هنری استان تهران با برگزاری یک مجمع عمومی انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری استان تهران عصر روز یکشنبه ( ۱۲ بهمن‌ ماه) با حضور جمعی از اعضا و هیات موسس این انجمن در سالن رودکی برگزار شد.

مهدی افضلی، علی متقیان، اصغر همت، ستاره اسکندری، امیر راد، احسان آقایی، پیام دهکردی، مهدی کرباسیان، اسماعیل آذر، کامبیز صبری و ... از جمله حاضران در مراسم بودند. همچنین سید مجتبی حسینی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مجمع حضور داشت.

در ابتدای این مجمع عمومی، مهدی افضلی ـ بنیان‌گذار انجمن و مدیرعامل بنیاد رودکی ـ با قرائت متنی به تبیین علل تشکیل و اهداف این انجمن پرداخت.

او رسالت اصلی تشکیل این انجمن را شناخت فاکتورهای اقتصادی در کسب و کارهای هنری در قالب‌هایی همچون مشاوره و پژوهش عنوان کرد.

همچنین مهدی کرباسیان، از اعضای اتاق بازرگانی نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی مدتی است که بحث اقتصاد هنر را در دستور کار قرار داده است. امروزه عدد بزرگی در اقتصاد دنیا به چرخش مالی اقتصاد هنر برمی‌گردد. کشورهای پیشرفته دنیا متوجه شده‌اند که اگر هنر با اقتصاد تلفیق شود، رشد و توسعه پیدا می‌کند.

او یادآور شد که در کشور ما اما اقتصادِ هنر بیشتر به بخش‌های دولتی و حمایتی متصل است. بر همین اساس فکر می‌کنم اگر اقتصاد هنر در قالب انجمن‌ها و در حوزه خصوصی پیگیری شود، می‌تواند نقش موثری داشته باشد. اتاق بازرگانی این قول را می‌دهد که مدافع این بخش در حمایت و حل مشکلات باشد.

ملکی، نماینده اتاق بازرگانی در انجمن موسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری نیز در سخنانی توضیحاتی درباره ظرفیت‌های این اتاق برای کمک به اقتصاد هنر ارائه کرد.

در ادامه این مجمع عمومی، برخی از بخش‌های قابل بررسی اساسنامه همچون حق عضویت و ثبت در روزنامه به رأی گذاشته شد و سپس اعضای هیات مدیره انجمن موسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی هنری استان تهران با رأی حاضران در این مجموعه انتخاب و معرفی شدند.

بر این اساس مهدی افضلی، علی متقیان، حسین مسافرآستانه، سیدمحمد عمرانی و علیرضا مسگرخویی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و اصغر همت و احسان آقایی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند. همچنین اشکان اقوامی‌پناه نیز به عنوان بازرس این انجمن انتخاب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha