• یکشنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99111208994
  • خبرنگار : 30054

فروش لوازم یدکی خودرو

فروش لوازم یدکی خودرو

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما عرضه کننده با کیفیت ترین لوازم و قطعات یدکی خودرو از جمله لوازم یدکی لیفان بوده و لوازم یدکی این خودرو را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان می گذارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تیکوما، کمپانی خودرو سازی لیفان یک کمپانی خودرو ساز چینی می باشد و از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو آغاز کرده است.

خودروی لیفان

کمپانی خودرو سازی لیفان به وسیله فردی به نام ین مینگ شان فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو شروع کرده است. موسس کمپانی لیفان در ابتدای فعالیتش، کار خود را با تعمیر موتورسیکلت آغاز نمود و بعد از گذشت چند دهه فعالیت در زمینه تعمیر موتور، به عرصه خودرو سازی وارد شد.

این کمپانی تا به امروز خودروهای خود را به ۲۱ کشور دنیا وارد کرده است.  کمپانی خودرو سازی لیفان با صادرات خودروهای خود به سایر کشورها، موفق شده پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی داشته باشد. کمپانی خودرو سازی لیفان بیشتر خودروهای خود را به کشورهایی مثل ایران، جمهوری آذربایجان، روسیه، شیلی، برزیل و عراق صادر می کند.

شرکت لیفان همکاری خود را با ایران با شرکت کرمان موتور شروع نمود، و تا به حال خودروهایی مانند لیفان  X۵۰ ، لیفان X۶۰ و لیفان ۸۲۰ را به خط تواید کرمان موتور وارد کرده است. خودروی لیفان ۶۲۰ نیز از جمله خودروهای پرفروش این شرکت بوده و از رقبای اصلی پژو پارس محسوب می شود.

لیفان X۶۰

خودروی لیفان ایکس ۶۰، سومین خودروی تولیدی کرمان خودرو بعد از لیفان ایکس ۵۰ و لیفان ۸۲۰ است. این خودرو برای اولین بار با گیربکس دستی، وارد بازار خودروی کشور ایران شد و بعد از گذشت چند سال در سال ۲۰۱۵ با گیربکس اتومات به بازار عرضه شد. طراحی نمای داخلی لیفان ایکس ۶۰ تا حدی شبیه به تویوتا RAV۴ است.

یکی از مهمترین ویژگی های مثبت این خودرو، فضای راحتی است که برای سرنشینان طراحی شده است. صندلی های عقب این خودرو به راحتی باز می شوند و برای قرار دادن وسیله ایی مانند دوچرخه بسیار مناسب هستند. نمای جلویی خودروی لیفان ایکس ۶۰ بسیار خوب است و این خودرو با داشتن خطوط و حجم های مناسب و مدرن، نمای بسیار زیبایی دارد.

چراغ جلو و همچنین نمای عقبی این خودرو از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. ظرفیت باک این خودرو ۵۵ لیتر بوده و میزان بنزین مصرفی آن ۸.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. ترمزهای جلوی این خودرو مدل دیسکی و دوجداره بوده و قابلیت تهویه و خنک کردن هوا را دارند.

ترمزهای عقب نیز دیسکی و مجهز به سیستم ABS می باشد و به این ترتیب ایمنی این خودرو را تامین می کند. از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می توان به مواردی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی ریموت دار، سانروف برقی، روکش صندلی چرمی و سنسور دنده غقب آن اشاره کرد.

خودروی لیفان ایکس ۶۰ علاوه بر این دارای سیستم هشدار دهنده باز بودن درها می باشد. این خودرو همچنین سیستم هشدار دهنده ایی برای میزان لنت ترمز داشته و سیستم فرمان و کمک های جلو و عقب آن هیدرولیک است. سپرهای این خودرو بسیار بزرگ بوده و در صورت تصادف، از خودرو محافظت می کند.

علاوه بر این نوعی صفحه فلزی به روی سپر این خود رو نصب شده است و در صورت ورود و خروج از شیب های تند، مانع از برخورد سپر با سطوح می شود. برای آگاهی از قیمت لوازم یدکی لیفان X۶۰ مانند قیمت چراغ خطرعقب لیفان X۶۰ با تیکوما تماس بگیرید.

لوازم یدکی لیفان

خودروهای چینی مانند لیفان کیفیت و قیمت مناسبی در بازار ایران دارند و به همین دلیل در سال های اخیر این خودرو طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده است.

لوازم یدکی این خودرو به سرعت وارد بازار خودروی ایران شد و اکنون کلیه لوازم یدکی خودروهای لیفان در فروشگاه تیکوما قابل خریداری است. مشتریان می توانند تمام لوازم یدکی اورجینال این خودرو را با بهترین کیفیت از سایت تیکوما بخرند.

بعضی از لوازم یدکی این خودرو شامل قطعاتی از جمله لوازم جلوبندی مانند کمک فنر  جلو و عقب، مه شکن عقب لیفان، چراغ جلو و چراغ عقب، سپر بزرگ لیفان، سپر عقب و سپر جلو، و قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین و تسمه تایم می شوند.

از دیگر قطعات خودروی لیفان می توان به قطعات یدکی بدنه آن از جمله دستگیره بیرونی، تیغه برف پاک کن، آیینه بغل، نیز اشاره نمود.

چراغ جلوی لیفان X۶۰یکی از محصولات تولیدی کمپانی لیفان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت چراغ جلوی لیفان X۶۰ جلوه خاصی به این خودرو داده است. چراغ جلوی لیفان ایکس ۶۰ از پر فروش ترین انواع چراغ لیفان می باشد

خرید چراغ خطرعقب لیفان ۶۲۰ از تیکوما

سپر این خودرو یکی دیگر از مهمترین لوازم یدکی لیفان محسوب می شود. سپر لیفان X ۶۰ مقاومت بالایی در برابر ضربات محکم دارد. سپر جلوی لیفان X۶۰ از بهترین مواد درجه یک ساخته شده و آستر درجه یک دارد. تسمه تایم یکی دیگر از لوازم یدکی لیفان بوده و جنس آن از لاستیک است.

تسمه تایم در داخل پیشرانه قرار می گیرد و میل لنگ خود را به میل سوپاپ ها وصل می کند. تسمه تایم این توانایی را دارد که زمان صحیح باز و بسته شدن سوپاپ ها را به خوبی تحت کنترل داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha