• دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99111309296
  • خبرنگار : 71552

سرمربی هندبال طبس: پیش داوری نمی‌کنیم/ بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم

سرمربی هندبال طبس: پیش داوری نمی‌کنیم/ بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم

علی بکماز گفت: در دور دوم لیگ برتر هندبال مردان بازی‌ها نزدیک و رقابت‌های خیلی سختی داریم، پیش داوری نمی‌کنیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم هندبال زغال‌سنگ طبس بعد از حضور در بین تیم‌های صعود کننده به دور دور دوم لیگ برتر هندبال مردان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم زغال سنگ در این دوره خوب ظاهر شد و نمی‌توان گفت تیم ضعیفی بود. امتیازهایی هم که گرفتیم برای صعود مناسب بود و هم امتیاز با تیم‌های فولاد و فرازبام بودیم. اکنون به هر نحوی ما به دور بعد صعود کردیم. در این دور از مسابقات امتیازها خیلی بهم نزدیک است. هرچند کازرون و مس فاصله امتیازهایشان با سایر تیم‌ها بیشتر است اما شش تیم دیگر امتیازهای تقریبا یکسانی دارند. این نشان می‌دهد که رقابت‌های حساسی را در این دوره شاهد خواهیم بود. هر بازی برای هر تیم حکم فینال را خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: ما تلاش خودمان را برای کسب بهترین جایگاه خواهیم کرد. از سه سال قبل برنامه‌ای را دنبال کردیم و جایگاه خاصی را در جدول مدنظر قرار دادیم. سال اول کسب امتیاز لیگ برتر بود، سال دوم حفظ امتیاز و اکنون هم برای جایگاه‌مان در جدول برنامه‌ریزی کرده بودیم. ما تاکنون به اهدافمان رسیده‌ایم. البته خیلی چیزها در زمین بازی ثابت می‌شود. پیش داوری نمی‌کنیم، تیم‌ها خیلی خوب هستند. سبک بازی‌های گروه مقابل خیلی متفاوت بود و می‌دانم که بازی‌های نزدیک و رقابت‌های خیلی سختی داریم. ما هم برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم.

بکماز در خصوص نحوه برگزاری لیگ برتر هندبال به صورت متمرکز اظهار کرد: مسابقات امسال متمرکز برگزار شد. شرایط برای همه تیم‌ها مساوی بود و فکر می‌کنم این نحوه برگزاری برای همه تیم‌های باتجربه و کم تجربه جدید بود. برگزار مسابقات به این صورت سختی‌های خود را دارد و اگر اتفاقی برای بازیکنان رخ دهد ریکاوری سخت است. با کوچکترین آسیب یک بازیکن چند مسابقه را از دست می‌دهد شرایطی که ما در دور قبل با آن مواجه شدیم. آن هم در شرایطی که بازیکنان کمی در اختیار داشتیم.

سرمربی هندبال زغال سنگ طبس در ادامه گفت: البته برگزاری مسابقات به صورت متمرکز خوبی‌هایی هم دارد. در مسابقات آسیایی و بین‌المللی نحوه برگزاری همینگونه است. بازیکنان ما چون در لیگ داخلی تجربه این نوع مسابقات را نداشتند، در مسابقات بین‌المللی کمی با مشکل مواجه می شدند. الان فکر می‌کنم با این نوع برگزاری تجربه بازیکنان و مربیان بالاتر رفت.

بکماز گفت: اگر شیوع کرونا نبود قطعا مسابقات مثل هر سال به صورت رفت و برگشت انجام می‌شد. در این صورت خیلی به نفع تیم‌ها بود چون حمایت هواداران خود را داشتند. برای اسپانسرها هم بهتر بود. شرایط ریکاوری بازیکنان هم فراهم بود.

وی گفت: ماه آینده مسابقات قهرمانی آسیا جوانان را در پیش داریم. یکسال است که برای تیم ملی برنامه‌ریزی شده است. امیدوارم با کادر فنی خوب و بازیکنانی که در لیگ خیلی خوب ظاهر شدند در مسابقات نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم روند روبه رشد تیم ملی جوانان ادامه داشته باشد و بدون هیچ مشکلی در بازی‌های آسیایی صاحب سکو شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha