• دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99111309483
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس پلیس اردبیل:

86 متخلف اقتصادی در اردبیل دستگیر شدند

86 متخلف اقتصادی در اردبیل دستگیر شدند

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری 86 متخلف اقتصادی در استان در 1.5 ماه اخیر خبر داد.

سردار حسینی در نشست پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی اردبیل اظهار کرد: با هوشیاری و مراقبت پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در استان اردبیل در 1.5 ماه اخیر 36 پرونده تخلف اقتصادی در استان مورد رصد و پیگیری قرار گرفته تا عوامل و عناصر این پرونده‌های خلاف مقررات و قوانین کشور مورد پیگیری، تعقیب و دستگیری قرار گیرند.
وی تصریح کرد: عمده پرونده‌ها مربوط به فروش دارو به صورت قاچاق، پرندگان زینتی،‌ قاچاق و انبار ام.دی.اف، برنج، آرد، حبوبات و تجهیزات ماهواره و همچنین دستگاه رمز ارز بوده که با هوشیاری پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در استان عوامل و عناصر دخیل در این قاچاق دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در این ارتباط 16 نفر عناصر و عوامل دخیل در قاچاق کالا و تجهیزات ماهواره‌ای دستگیر شده و به ارزش 25 میلیارد و 700 میلیون ریال کالای قاچاق از آنها به دست آمده است.
حسینی افزود: پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در بحث احتکار مواد غذایی به ویژه مایحتاج ضروری مردم از برنج و روغن گرفته تا حبوبات و نهاده‌های دامی ورود پیدا کرده و سعی می‌کند تا اجازه میدان‌داری افراد دلال و فرصت‌طلب را در بازار اقتصادی استان اردبیل ندهد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار برخورد جدی پلیس با عوامل و عناصر دلالی در بازار و احتکار و انبار غیرمجاز مایحتاج مردم تعدادی زمین‌خوار و رباخوار در سطح استان دستگیر شدند که مجموع دستگیری این افراد در 1.5 ماه اخیر به بیش از 86 نفر می‌رسد.
حسینی اضافه کرد:‌ به دنبال اجرای عملیات‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی بیش از 20 پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.
رئیس پلیس اردبیل ارزش کل کشفیات اعم از کالاهای قاچاق و احتکار شده و همچنین عوامل و عناصر دلالی را بیش از یک تیلیریون و 159 میلیارد ریال در سطح استان اردبیل اعلام کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha