• دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99111309783
  • خبرنگار : 30054

نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی

نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی

مدیرعامل آژانس ژیوار سفیر نوین درباره برگزاری نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی برای مسافران این نمایشگاه توضیح می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ژیوار، محسن قادری همچنین بیان می‌کند که با توجه به تجربه ۱۴ ساله‌ای که در زمینه برگزاری تورهای نمایشگاهی دارم، نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی بسیار مورد توجه افراد آَشنا به این نمایشگاه قرار خواهد گرفت.

در ادامه توضیحات بیشتری از زبان مدیرعامل آژانس ژیوار، محسن قادری بخوانید. با توجه به تخصصی که در زمینه برگزاری تورهای اروپا دارم، با همکاری تیم ژیوار امکان برگزاری تور نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی را نیز خواهم داشت.

اکسپو چیست؟

نمایشگاه بزرگ جهانی که با نام ‌ EXPO شناخته می‌شود، رویدادی جهانی است که هر چند سال یکبار در یک کشور برگزار می‌شود.

این رویداد از نظر مدت زمان برگزاری، تعداد کشورها، افراد مشغول، شرکت‌کنندگان یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی به حساب می‌آید. نمایشگاه EXPO رویدادی جهانی است که در آن کشورهای مختلف دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

اکسپوی ۲۰۲۰ در کدام کشور برگزار می‌شود؟

محسن قادری همچنین افزود، این همایش هر چند سال یکبار در یک کشور برگزار می‌شود، کشور امارات و شهر دوبی میزبان EXPO۲۰۲۰ بود که با شروع همه‌گیری کرونا به درخواست دبی مجمعی مجازی با شرکت کشورهای عضو (BIE) برگزار گردید و درخواست دبی برای تاخیر یک ساله مورد رای‌گیری قرار گرفت.

که با توجه به اینکه دوسوم اعضا با تاخیر یک‌ساله این رویداد موافقت نمودند، برگزاری این نمایشگاه به مدت یک سال به تاخیر افتاد.

دیمیتری کرکنتز، دبیرکل BIE پس از برگزاری رای‌گیری اعلام داشت: من پاسخ سریع کشورهای عضو BIE را تحسین می‌کنم. حمایت آنها از به تعویق انداختن نمایشگاه Expo ۲۰۲۰ دوبی - که به طور رسمی در ۲۹ مه تصویب می‌شود را نشانه ای دوباره از همبستگی و نشان دهنده اراده مشترک برای همکاری در ایجاد آینده است.

تاریخچه اکسپوی دبی ۲۰۲۰

محسن قادری از تاریخچه نمایشگاه می‌گوید: این اولین بار در تاریخ EXPO است که یک کشور عربی میزبان این نمایشگاه جهانی است، در واقع اولین بار است که نمایشگاه EXPO در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی برگزار می‌شود و همچنین اولین مورد میزبانی در جهان عرب است. به همین دلیل برگزاری این نمایشگاه  برای کشور امارات و شهر دوبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بر طبق بیانیه نمایشگاه محوریت این نمایشگاه بر خلق ایده‌های جدید و فناوری پزشکی استوار است.

زمان برگزاری نمایشگاه اکسپو

محسن قادری، مدیریت آژانس ژیوار همچنین افزود: تاریخی که برای برگزاری نمایشگاه EXPO در نظر گرفته شده است به آخرین بیانیه به شرح زیر است:

افتتاحیه : ۱ اکتبر۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰)

اختتامیه:۳۱ مارچ ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱)

در بیانیه سایت رسمی نمایشگاه عنوان شده است، با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، با در نظر گرفتن این بازه زمانی به شرکت کنندگان و کشورهای مختلف اجازه داده می‌شود تا با خیال راحت از تاثیر ویروس بر شرایط، به خلق و تبادل افکار خلاق برای پیدا کردن راه‌حل‌های مناسب برای چالش بزرگی که جهان با آن درگیر است بپردازند.

کشور امارات و دوبی مفتخر است اعلام نماید EXPO۲۰۲۰ بزرگترین رویدادی است که تاکنون در جهان عرب اتفاق افتاده است، این نمایشگاه میزبان ۱۹۲ کشور، مشاغل مختلف، شرکت‌های چندجانبه و موسسات آموزشی است.

محسن قادری، مدیریت آژانس ژیوار همچنین افزود برای افرادی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، شرایط و مدارک لازم را در سایت ژیوار درج خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه اعزام مسافر و سایر موارد لطفاً با ژیوار در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha