• دوشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99111309802
  • خبرنگار : 30054

حفاظ شاخ گوزنی طرحی از طبیعت روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی طرحی از طبیعت روی دیوار

اگر نرده حفاظ شاخ گوزنی از انتخاب شما برای خرید است. باید به شما تبریک بگوئیم این نرده حفاظ شاخ گوزنی می تواند در برابر خانه شما از سارقین محافظت کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آهن ایرانیان، در نظر داشته باشید که نرده حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شوند زیرا عبور از بین میلگردهای در هم تنیده شاخ گوزن امری غیرممکن است.

نرده حفاظ شاخ گوزنی سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن شود در واقع با وجود این نرده دیگر هیچ سارق و جنبده ای نمی تواند از دیوار خانه عبور کند.

یکی از مواردی که باید توجه داشته باشید این است که این حفاظ از طرح های شاخ گوزن الهام گرفته، و بنابراین با قدرت بالایی می تواند از خانه محافظت کند.

از مواردی که باید برای خرید نرده دیوار حفاظ شاخ گوزنی در نظر داشته باشید، قیمت آن است. قیمت نرده دیوار نیز مهم می باشد زیرا باید کیفیت و امنیت بالا و قیمت مناسب باشد تا مشتریان قادر به خرید باشند، در شرکت آهن ایرانیان این امر ممکن است.

درب آکاردئون با طرح خاص خود امنیت را به ارمغان می آورد

در نظر داشته باشید که سارقین از درب یا پنجره وارد خانه شما می شوند. با وجود درب آکاردئون دیگر سارقین نمی توانند وارد خانه شما و اموال خانه شما را به سرقت ببرند.

زیرا عبور از بین درب اکاردئون و شکستن تسمه ها و قفل های مخفی آن کاری سخت است. همچنین خم کردن یا برش زدن میلگردهای به کار رفته در نرده حفاظ پنجره نیز امری مشکل و دشوار است.

حفاظ پشت درب آپارتمان همیشه یکی از راه هایی بوده است که به کمک آن در برابر سارقین می توان از خانه محافظت کرد. در نظر داشته باشید که نرد حفاظ درب آکاردئون مانعی برای عملی شدن نقشه های شوم سارقین می شود.

نرده درب آکاردئون به صورت کشویی یا ریلی باز و بسته می شود و فضای زیادی اشغال نمی کند. اگر خرید درب آکاردئون برای شما مهم است پس بهتر است محصولات شرکت آهن ایرانیان را مشاهده کنید.

نرده روی دیوار صدای امنیت می دهد

برای افزایش ضریب ایمنی خانه می توانید از نرده حفاظ دیوار کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که حفاظ دیوار در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شود. نرده دیوار شاخ گوزنی و نرده حفاظ بوته ای، نرده دیوا نیزار و همچنین حفاظ دیوار سرنیزه و یا حفاظ دیوار نخل مرداب و لیلیومی انواع نرده روی دیوار هایی است که سبب افزایش امنیت ساختمان شما می شود.

در نظر داشته باشید که نرده روی دیوار سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن شود، همچنین در نظر بگیرید که این حفاظ دیوارها مانع از این امر می شوند که هیچ جنبده ای وارد خانه شود پس با خیال راحت به سفر بروید.

نرده روی دیوار سبب می شود تا امنیت بالایی را تجربه کنید زیرا این حفاظ با کیفیت قابل برش و خم شدن نیست. شما با وجود این حفاظ های دیوار می توانید نگهبانی استخدام کنید. برای مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha